Ny baby på väg :)
En ny liten silikon flicka är på väg… hon är hemma innan jul, 😃 Jippi!
Här är en bild på den verkliga skulpturen i lera, då den första bebisen i silikon inte är gjuten än… Hon kommer att ha en tygkropp och magplatta ❤️ Hon är i nyfödd storlek.
Limited Edition of 20 Worldwide.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Grattis!!😃
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Tack rebornmom ❤️
Jag väntar även på två lite äldre tjejer 😃 So otroligt spännande…

Vilken spännande höst, med flera reborn och silikon babysar på gång!
det ser vi fram emot😃
Verkligen söt liten tjej. Grattis och lycka till.
Grattis hon är supersöt :)
Tusen Tack för alla era gulliga inlägg ❤️
Om en vecka kommer en till liten flicka 😃 Hon är också i silikon med tygkropp. Så nu väntar jag på 4 nya Reborns… För er som undrar har jag inte blivit miljonär…. 😂 Jag säljer min helkropps silikon flicka… Hon är så dyr att jag knappt inte vågar ta i henne och det känns inte roligt… Så vill jag inte ha det!
![]()
Limited Edition of 25 Worldwide
Ska du sälja Ella ? Vad tar du för henne?
Fight another day and die tomorrow
❤️så söt hon var🙂ser fram emot att se fler bilder när hon kommer hem
den sista med ögon öppna.
Tack Tack❤️ 😃
Jag är lite nervös just nu… Helt plötsligt fick jag bara tillbaka mina pengar och säljaren meddelade att hon hade ändrat sig… Men efter många sms, ska vi nu höras på måndag igen och se om vi kan genomföra affären i alla fall… Hon var inte nöjd med priset vi kom överens om… och detta efter min betalning till henne…. (detta gäller silikon flickan med öppna ögon)
Var det inte du som nyligen var tvungen och sälja en docka för att du inte fick plats? nu har du köpt massa nya? *Känner mig förvirrad*
Hej,
Jo det stämmer… Men jag säljer inte bara en docka längre…. utan fyra 🙂 Jag ändrar om helt i min samling.
hoppas det ordnar sig med ditt köp😕🙂
Hej,
Nej det blev inget köp av silikon babyn med öppna ögon…
Säljaren sa att babyn var helt ny och endast legat kvar i sin förpackning, hon behövde sälja henne av ekonomiska skäl. Vi diskuterade pris och jag betalade henne… dagen efter får jag tillbaka pengarna och ett sms om att hon hittat en skada på tygkroppen och absolut inte tänker sälja en defekt vara… men efter några sms visade det sig att hon egentligen ändrat sig angående priset. Hon ville nu ha mer betalt… Efter att ha funderat igenom detta valde jag att avstå helt, hon känns inte seriös, hon är inte ärlig och jag känner att jag inte kan lita på denna säljare…. Så ibland går det inte riktigt som man har tänkt sig. Men detta var nog meningen😃 Kanske dyker det upp en annan möjlighet…

jag blir likadan fia när det gäller reborns! ;)
Gå gärna in på min personliga sida, den hålls uppdaterad 😃
Mina 3 toddler tjejer Klara, Molly och Maja har alla hittat nya hem ❤️
Jag har 2 reborns till Salu nu, min silikon baby Ella finns till försäljning på Ebay samt årets lilla julbaby som letar hem via Tradera…
Jag väntar på 2 nya toddler flickor samt 1 silikon baby med tygkropp. Hemma finns lilla Oliver som ska få stanna i min samling 🙂 men allt står på min personliga sida, där finns även bilder på alla små… 😃
🥵 tur i oturen bättre lycka nästa gång, tråkigt med oseriösa säljare😮
Ja du har helt rätt 🥵 Det var meningen…. men det tog onödig tid och energi! Dessutom tror jag inte hon får mer betalt av någon annan… Jag betalade 11 375 kr och då är detta en silikon baby med tygkropp…. visserligen av en etablerad artist, men denna baby har garanterat inte legat i sin förpackning i 4 veckor som säljaren först sa…. hon har bara inte haft henne så länge… Lite lurig säljare… Och det är väldigt sällan man får tillbaka sina pengar på en begagnad reborns, tyvärr 😕
😕så sant!