Vintagebabykläder säljes
Hej
Jag är inte medlem här men kanske kan få ställa en fråga ändå?
Jag har en hög med babykläder, som jag och min bror hade då vi var baby. De är från 1958 och 1961, eventuellt något enstaka även från min kusin 1953.
Jag har sparat detta för jag hade tänkt mig att mina barn skulle ha dom. Nu har jag tyvärr inte fått några barn, varför jag ska göra mig av med dom nu. Eftersom jag behöver pengar kom jag på att det kanske kan vara interessant för er som har reborns att köpa dessa. Jag antar att dockorna är i naturlig storlek. Vilka åldrar finns dom i? Jag hade tänkt mig att lägga ut dom på Tradera till försäljning.
Det är väldigt söta små blusar men knytning bak och spetskragar och hemstickade dresser i ull. Även en hemsydd klänning för en lite större flicka (jag) i röd sammet (tidigt 60-tal) till exempel. Vad tro ni, finns intresse, eller? Tacksam för era kommentarer.
Seglarina
hej,
Jag tycker det låter spännande med retrokläderna, vi är intresserade
hör gärna utav dig till oss.
Är de i bra skick kan du nog lägga ut dem på tradera.
mvh Elicabeth/Vanessa
Tack vanessas
Jag ska absolut tala om när jag lägger ut dom. Jag håkller på att sälja ut mina Barbies på Tradera så jag fortsätter nog med dem: Jag hoppas att det blir under den närmsta tiden
Seglarina: Har du kvar några kläder? Kan man se dom någon stans?:)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Edit: Jag har ändrat rubriken så den passade bättre. //medarbetare
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Hej
Kul att det finns intresse. Jag har inte börjat sälja ännu. Håller på att tvätta och se hur jag ska kombinera ihop kläderna på bästa sätt. Jag återkommer. Jag har just sålt mina Barbiedockor och det tog sin tid, detta blir nog inte lättare.
Jag kommer att mäta kläderna och lägga ut måtten i text och bild, eftersom somligt är hemgjort och annat har konstiga eller borttvättade storlekar, hoppar det kommer funka.
En liten teaser :-)
Gud vad sött :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/