Reborns iFokus

Reborns

Etikett: reborns-ifokus
Läst 1200 ggr
Swadika
2

Tävling: Vinn presentkort på H&M

Nu är det dags för reborns.ifokus första tävling. Jag funderade länge på priser och kom snabbt fram till att det borde vara ett pris som passar alla och inte spelar någon roll vilken storlek på reborn man har. Det som står i potten är ett presentkort på H&M med ett värde på  100:-

Vad ska du då göra?
Jo, du ska berätta vad reborns betyder för dig, vad du gör med dina reborns(om du inte har någon reborn, berätta vad du skulle göra om du hade en reborn) och hur du kom in i rebornvärlden. 

**Regler:
*** Du måste vara medlem på reborns.ifokus.se
* Minst 20 ord
* Texten måste vara inne senast 27 mars och vinnaren presenteras några dagar senare. 

**Priser:
**1 plats: Presentkort på H&M på 100:- + iFokus Insider en månad
2 plats: 1 hakklapp(dregglis) + iFokus Insider en månad
3 plats: 1 par strumpor + iFokus Insider en månad

Du postar din text i detta inlägg. Jag kommer personligen att utse vinnaren, alltså får även Medarbetare delta.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Kaktuz]
0

reborns betyder för mig minnen. in svärmor fick mig att få upp ögonen på dem. Hon gav mig min första i födelsedagspresent när jag fyllde 25. Jag fattade inget först vad det var men sedan fastnade man för dess karaktär och möjlighet. Jag visar upp folk reborn jag har, berättar mitt första minne av en i hand samt håller och vaggar lite då och då. Byter kläder ibland, men inte ofta då dem jag har ärvde jag av svärmor. Jag är glad över att hon gav mig både minnet av henne på det sättet och att jag än idag kan hålla den rebornen i famnen och prata via den till henne.

Rebornlady
0

Jag kom in i Rebornvärlden genom ett sådant kuponghäfte man får i brevlådan! Jag har fyra stycken från Bradford och det är klart att dom betyder mycket! Det jag tycker är roligast är att köpa kläder och det blir mest på second hand och Tradera. Det är bara så synd att folk inte förstår…tur att ni finns!

Kram Camilla.

[vanessas]
0

Jag såg ett tv program BBc för några år sedan, om reborn,

jag har aldrig som liten gillat dockor, men de här såg ju så verkliga ut,

så jag började söka på nätet, jag kan inte få egna barn och alla runt

mig i familj och vänner fick barn, jag ville oxå …men klarar inte att ta hand om en baby helt ensam, så jag köpte min första reborn från Capellias nursery. Nu fyra år senare har jag äntligen hittat det jag sökt,

min Milla ifrån Marina Blue Nursery, resan har varit dyr,och inte helt lätt, man vill inte såra någon och säga att det blev fel, och att man vill byta, eller köpet ska gå tillbaka.

Mina reborns har skänkt mig glädje och jag fått känna på hur det är att ta en promenad med vagnen, köpa kläder, gosa lite med dem.

Det bästa man kan bara titta på dem där de ligger/sitter.

Det tråkiga är att min närmaste släkt tagit helt avstånd och träffas vi får jag inte visa att jag har min Milla, det är det som varit jobbigast.

Då är det roligt att läsa det som skrivs här och jag inte är helt ensam om att ha en hobby som samlande av reborns.😃

[Kaktuz]
0

27 mars har varit 😎 eller förlängst det 😍

Swadika
0

Jag hann inte riktigt den häår veckan :) Så vi förlänger till den 1 april :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Kaktuz]
0

Perfekt 😃

[Rebornxlove]
0

reborns betyder allt för mig. Skulle ALDRIG kunna vara utan mina. Jag hade en väldigt jobbig tid i mitt livnär min kille lämnade mig. Jag kände en stor saknad i livet sen hittade jag din blogg swedika och tyckte att de värkande väldigt intressant. Jag fotar mina reborns, byter kläder på dom, myser med dom och bloggar om dom. :);)

Swadika
1

Tävlingen är stängd och vinnaren kommer presenteras i veckan :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Inlägget är låst för nya kommentarer