Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 1122 ggr
rebornmom
0

Hjälp mig snabbt!

Idag är det fredag och har varit i en butik i kalmar där en kvinna säljer reborndockor hon importerar in. Och jag ska få köpa en men jag vet inte vilket, jag står och väljer mellan tre stycken av dom så jag kommer lägga upp en bild på var och en, deras info och pris och så, och sen kanske ni kan hjälpa mig att säga vad ni tycker, för jag måste åka till västervik på söndag!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

rebornmom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Först är Sweet Pea asleep av Laura Lee Eagles, hon kostar 3200 och är 60 cm - det är inte dockan på bilden!

~ Hannah-Anastasia ~

rebornmom
0

Andra är Julie av Evelina Wosnjuk och hon är en vaken förtidigt född bebis som har en tvilling, Mavie, dom kostar 2000 st och isåfall köper jag nog bara Julie. Hon har magplatta och är 43 cm lång - det är inte dockan på bilden!

~ Hannah-Anastasia ~

rebornmom
0

Den sista är LadyBug av Donna Rupert och hon är som en 9 månaders bebis/toddler och är ca 70 cm lång med böjda ben. Hon kostar 3000 kr. - Det är inte dockan på bilden!

~ Hannah-Anastasia ~

Crucio
0

Lätt nr 2, Julie. Tycker dels att alla sovande dockor går bort, tycker de är sjukt tråkiga. Vill se ögonen. Tycker heller inte om de som skrattar, ser så fånigt ut och så kan man inte ha nappar etc. om munnen är 'för' öppen. Skulle inte tvekat en sekund om jag valde mellan de tre men det är bara jag. x) Plus att den är sötast och billigast. :P Win-win.

Har den här affären en hemsida?

Sajtvärd på Skrivlust

rebornmom
0

Tack för hjälpen:) Ducadt.se tror jag (:

Fast där ligger inte alla dockor ute. Det är underbart att gå där inne och få hålla dom och så :)

~ Hannah-Anastasia ~

Swadika
0

Väntar själv på en ladybug så måste ju nästan säga den :) Men såg att du köpte Sweet Pea, hon är underbar :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Måste bara fråga fråga vad heter affären? :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Ducadt :)

~ Hannah-Anastasia ~

Swadika
0

haha jag såg det sen :) Läste inte tråden ordentligt xD

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns