Jag har mitt nursery i vårt datarum vilket är det första rum man ser när man kommer in genom ytterdörren, så där står det sängar och andra bebismöbler. Så de frågar de såklart varför och så får man förklara. Och jag måste faktiskt säga att alla tar det bra. Är intresserade och frågar
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Först när jag skulle berätta/visa för mina vänner så var jag lite "nervös" för att dom skulle tycka att jag var typ knäpp (fast det tycker dom ändå, haha xD).
Men sen när jag visade min reborn för dom så blev dom liksom "kära" i henne och alla ba "får jag hålla", "det är min tur nu" osv, jätte kul! Det är till och med en av mina vänner som ska köpa ett kit och göra en! och då ska jag nog passa på att köpa en till så vi kan sitta tillsammans och pyssla med dom! :D
Det går bra men man vet ju inte vad dom tänker innerst inne…….
Jag bor på ett behandlingshem och mitt nursery ligger precis vid gatan så alla som går utanför ser in och ser mina saker. Så ibland så kommer personalen och berättar att dom känner någon som har sagt, men oj, bor det mammor hos er?
I stort sätt alla som ser mina dockor tycker att dom är jättesöta men några tycker dom är läskiga och ibland måste jag förklara vad dom är och varför jag har dom :)
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus