Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 3555 ggr
Swadika
1

Tvillingarna :D

Annie och Alice är nu beställda, jag ska skicka iväg dem i November :D Jag har ju redan kiten hemma så de ska bara skickas iväg :) Jag har haft kiten hemma sålänge nu att de måste komma iväg snart ;)

Iallafall så är det Sam och Sera av Marissa May, de ska vara blonda och kommer klara vara ca 50 cm. Antingen kommer de strax innan/efter jul :)

Det kommer då vara två tjejer ^^ Men de kommer ungefär se ut såhär, förutom att de inte kommer vara lika "blå" som Sam på den här bilden är. Men detta är min gamla reborn som jag sålde för ett år sedan

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Hur de kommer se ut som tjejer (på ett ungefär)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Annie

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Alice

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Tvillingarna igen :) fast de kommer såklart vara blonda som jag sa tidigare

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

emeliie-96
0

Hur fungerar det när man skickar iväg kit som man har hemma? skickar du till någon i Sverige? Hur mycket kostar det ungefär? Jag har som sagt planerat att göra en till men funderar samtidigt på om jag skulle skicka iväg ett kit, skulle vilja ha en reborn som är professionellt gjord ;) men vet fortfarande inte hur jag ska göra xD

Swadika
0

Aa jag skickar till sverige :) det beror på vem man skickar till oftast, de jag har kontaktat tar ungefär 2000:- :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Nu är det ev på gång igen. Av pengaskäl kunde jag inte skicka iväg tvillingarna i Novemer, men nu kanske det sker i alla fall :D

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns