Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 4811 ggr
Crucio
0

Fula reborns.

Inte för att vara elak, men måste visa några av de fulaste reborns jag någonsin sett som jag hittade igår. Första länken (nedanför min rant) tar priset, förstår inte hur man kan förstöra ett kit så. x) I andra länken är det Bella och Edward jag tycker är hemska, Jacob och Renesmee är väl okej.

F.ö. förvånar det mig hur många rebornare som gör två stora misstag på sina dockor, ser det hela tiden när jag sitter på Ebay. Det ena är felplacering av ögonbryn, för högt upp eller för lågt ner istället för på ögonbrynsbenen som ofta är markerade på ansiktena. Och att ögonbrynen är för smala och ser plockade ut, inte alls passande en bäbis.

Det andra misstaget som är ännu mer vanligt är att de rootar håret för högt upp, d.v.s. ger bäbisarna en alldeles för högt sittande hårlinje, så de ser ut som gamlingar som börjar tappa håret… plus att håret är för glest.

I.a.f., här är topp tre fulaste reborns jag kommer ihåg att jag sett:

http://www.ebay.com/itm/Reborn-Baby-Girl-Beautiful-African-Tribal-Fairy-17-w-bent-legs-3lbs-9oz-/181022927655?pt=US_Dolls_Bears_Toys&hash=item2a25ceab27

http://www.realreborn.com/t13816-4-twilight-babies-in-progress

Sajtvärd på Skrivlust

Swadika
0

Alltså ja :P haha som twilight fan så ser inte bebisarna någonting ut som i twilight, är det något "roligt" skämt att vampyrerna glittrar, de hade varit sötare utan att de skiner :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Crucio
1

Haha, själv hatar jag Twilight. Riktigt dålig litteratur med hemska karaktärer. Men ja, antar att hon gjort dem så p.g.a. att Meyer's töntvampyrer glittrar i solljus, men dockorna ser bara svettiga ut. Fy fan.

Sajtvärd på Skrivlust

Swadika
0

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

(btw som den twilight nörd jag är, de "glittrar" inte. Glittrar används aldrig utan de glänser. Vad de har gjort i filmerna är inte så som Meyer har tänkt. Detta har sagts)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns