Går ni ut med era Reborns?
Skulle så gärna vilja gå en sväng med en av dom i barnvagn, men jag har någon spärr där…
Känner ingen i hela staden så jag lär ju inte krocka med någon jag känner.
Jag gör det ibland, eller mer sällan kanske man ska säga, jag gör det när jag ska på typ rebornträff (jag och en kompis träffas ibland med våra reborns och sen typ pysslar och sådant till dem) eller om jag fått en förfrågan på youtube att göra en video där jag tar ut någon utav mina reborns :)
Anledningen till att jag inte gör det mer är att jag känner så många som bor här, skulle jag flytta skulle jag antagligen kunna ta ut dem mer :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag bor på ett behandlingshem och där satte sig personalen emot att jag skulle gå ut med min docka(då jag bara hade en), dom tyckte att det var pinsamt, löjligt och barnsligt och jag gjorde det en gång i smyg och dom var inte glada.
Tillslut tog jag beslutet när jag hade fått min andra docka och flyttat till en annan avdelning men ändå med samma personal att det är min hobby och jag kan ta beslut själv om jag vill gå ut eller inte med mina dockor. Jag går ju inte med personalen när jag går ut med dom så dom slipper skämmas eftersom dom känner så.
De andra tjejerna jag bor ihop med tycker dockorna är spännande och vill ofta gå ut med barnvagnen.
Har även en bärsele som jag har tänkt att ta med dockorna i när jag går och handlar någon dag.
Jag tycker absolut inte att man ska skämmas. Det är ju som sagt en hobby.
Kommenterar tex. "Vad söt han är" så kan man ju antingen säga tack, eller berätta att det är en sammlardocka som man har som hobby.
Men alla gör ju sina egna val. Jag tycker bara det är roligt och som Swadika skrev om hur reborns kan ge bättre självkänsla så tycker jag att man ska verkligen inte skämmas för sin hobby 
bifogar en video från min youtubekanal där jag är ute och går med Leyah.
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Ja, man ska inte skämmas :) Jag tycker det är kul att ta ut och "lura" andra att tro det är en riktig vilket alltid är roligt. Det är roligt när man lurar så att man länge pratar som om det var ett riktigt barn och sen bara helt plötsligt säger att det är en docka :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Ah(: såg att SillyConeBaby på youtube gjorde det en gång i alla fall :)
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Funderar på och leta beg vagn bara för att gå i byn med ena dockan :P
Vat bor du kaktuz?
#7 Yää var ett tag sen nu, men vagn har jag ju ingen 
#8 Kronoberg