Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 2455 ggr
htt
0

Jasmine?

Har kollat runt lite på skoj (har inga reborns sen tidigare) och fastnade för Jasmine på bradford, http://www.bradford.co.uk/product_info.php/info/p48_-Jasmine-Goes-To-Grandma-s-.html/XTCsid/e417ae66a6c99ab1b512381342272646

Tänkte höra om kvaliteten och liknande när man beställer därifrån? Är det värt det? Vad tror ni om just Jasmine? :)

Swadika
0

Jag har en Emily därifrån, hon är jättefin och så, men hon ser inte alls ut som bilderna. Kvalitén är väl inte perfekt, man får väl vad man betalar för om man säger så.

Jag har skrivit en artikel om detta :)

http://reborns.ifokus.se/articles/4f78b97c88f4726abd00fa64-bradfordashton-drake-reborns?articles-1

Mitt tips är att söka på Jasmine på google så ser du hur hon ser ut :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

htt
0

#1- Tack för svaret!
Jag har kollat på din Stella och reagerade på att hon såg lite "glansig" ut. Tycker du detta stämmer? Är det vanligt om man beställer från Bradford?

Annars har jag förälskat mig i en annan, myycket dyrare docka. Berättade för min sambo och han tyckte jag var galen :(

Swadika
0

Stella är lite glansig, men jag tror mest det är den sorten, hon är en gammal sort, säkert 5 år och man använde inte samma material som nu.

Jag har inte känns att andra är glansiga på samma sätt :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Många tycker man är galen som håller på med dockor, men oftast gäller det bara att förklara vad man gör med dem och varför man vill ha dem och så, då brukar de förstår mer :) Lycka till ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

htt
0

HELT förälskad i dockan Noor från adrie stoete, http://www.rebornbabies.se/ullabritt%5B1%5D/Ullabritt%20-%20Reborn%20Babies.se/Noor.htm

Däremot är hon på just den där sidan redan reserverad, och dyr (enligt mig) :(

Men vad jag förstått så kan man köpa kit och göra själv? Kan man få till det även om man är nybörjare? Vore ju en jätterolig hobby :)

Swadika
0

Helt underbar :)

Självklart går det, det finns nybörjarkit att köpa, då får man allt man behöver och en dvd så man vet exakt hur man ska göra :) Men det är svårt och tar väldigt lång tid ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

htt
0

#6- Har du tips på någon bra sida där de säljer nybörjarkit? :)

Swadika
0

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

emeliie-96
0

7# Jag fick hem mitt nybörjarkit från den sidan för någon vecka sen och jag blev jätte nöjd :) fast frakten blev Väldigt dyr.. Det blev dyrare än själva paketet :/ men annars så är jag super nöjd :)

htt
0

#9- Verkar det vara svårt? :)

emeliie-96
0

Ja, asså ganska. Det är ju inte direkt något som man slänger ihop på nån dag liksom. Men om man tittar på Dvd:n (som följer med) och på youtube och tar en sak i taget så tror jag att det kommer gå hyfsat lätt :)

Rebornlady
0

Jag har en Jasmine som jag är nöjd med, om man ska klaga på något så har hon lite tråkigt hårfäste..

Rebornlady
0

Min Jasmine är till salu, hör av dej om du är intresserad, hon är som ny.

Swadika
1

Om din docka är tillsalu skapa en ny tråd om detta istället :) Vi vill inte ha någon "reklam" i andra trådar :) - Sajtvärd

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns