Reborns iFokus

Reborns

Etikettövriga-dockor
Läst 5905 ggr
[Kaktuz]
0

Ball jointed dolls :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förutom Barbie och andra dockor som ska likna kändisar finns det special gjorda dockor som dessa:

Swadika
1

Dessa kallas för Asian ball jointed dolls, hur vackra som helst :) Har själv tre stycken här hemma ^^ (den med korkskruvar har jag inte kvar, men hade ingen bättre bild)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Kaktuz]
0

Visst är dem! Oh! Fubbo!

rebornmom
0

Jag som inte är så jätte insatt i BJD's, är Asian typ likadana som vanliga fast de ser asiatiska ut? :)

Jättefina är dom!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Swadika
0

Nja, det är mer att de är tillverkade i Asien, annars ser de likadana ut ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Crucio
0

Omg jag är så avundsjuk. BJD-dockor är så jävla fina. Hade tänkt köpa en ett tag men hade redan då sett reborns och visste att jag kanske skulle vilja köpa en sådan i framtiden. Blev aldrig att jag köpte en BJD men vill fortfarande ha en och vet hur jag skulle vilja att den såg ut. Vill ha en kille i storleken som på din bild Swadika med kort gråvitt hår, ett brunt och ett ljusblått öga, glasögon. Argh. De är så snygga. Om du får för dig att sälja killen, hör av dig. :P

Sajtvärd på Skrivlust

Swadika
0

Haha ledsen xD killen stannar xD Han är min drömdocka och jag har velat haft honom i två år innan jag köpte honom :P Men visst är det fina och någongång i framtiden kanske du köper en BJD ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Crucio
0

Heh okej, vad är det för docka? Varför är han din drömdocka, och vilken storlek är han? Vad kostade han?

Det låg ett par BJD på Tradera för ett tag sedan, men kollade inte så noga då. Ångrar det nu. Har för mig att de var rätt billiga.

Sajtvärd på Skrivlust

Swadika
0

Han är en Iplehouse Colin, han är min drömdocka för att jag länge velat haft honom :P Han 'är 46 cm har jag för mig :P Kommer inte ihåg exakt vad han kostade men typ 3000:-

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Crucio
0

Urk. Behöver inte bli påmind om hur gärna jag vill ha en BJD-kille när jag just köpt en Reborn för 3000. x) Jobbigt. Väldigt snygg var han i.a.f. Tycker deras små detaljerade kläder är så snygga också. Kan du lägga upp fler bilder på honom och de andra två?

Sajtvärd på Skrivlust

Swadika
0

Absolut ^^ Faktum är att jag har en hel bilddagbok full med bilder på mina bjds :)Den är öppen för alla ^^

Dolliie

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns