Vår första "haters"
Eftersom jag skrivit i tråden som länkas till så kan jag ju slänga in en kommentar här också. Tycker att det är himla onödigt och elakt av ts i den tråden att kritisera någons hobby på detta viset. Det skadar ju ingen och är det något som man gillar att hålla på med "Go for it!". Hoppas att ni slipper sånna här komentarer i framtiden och fortsätt med det som ni gillar att göra, oavsett vad andra tänker och tycker!
Ha en bra midsommar!
Mvh Johanna
Tack :) Det är klart att folk inte riktigt förstår och så men då tycker jag att TS i den tråden skulle kunnat skriva på den här tråden eller ett PM till mig eftersom jag är värd här. Men men, jag tror att vi alla som har reborn är vana vid den kritiken, och de som inte är det kommer bli det.
Min blogg var med i flashback (stavas det så? xD) förra året, och jag fick ungefär 100 kommentarer om hur sjuk i huvudet jag var och att jag borde skaffa mig ett liv. Det är bara att skratta årt idioterna och gå vidare :)
Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns
Skrev ett inlägg i tråden. Måste säga att jag enbart är road över reaktionen. Vilken jävla drama-queen. Tycker reaktionen är helt irrationell och väldigt fånig. Personen verkade ju nästan bli arg över att vi håller på med detta vilket är skrattretande. Fina realistiska bebisdockor att ha i famnen och fota - hur orkar man bli så upprörd över det?
Finns så mycket hemska saker att reagera på i världen. Att reagera på detta känns som ett slöseri med energi.
Sajtvärd på Skrivlust
.