Reborns iFokus

Reborns

Etikett: reborns
Läst 2218 ggr
[Kaktuz]
0

Du och din familj

Har ni barn/man, isf vad tycker dem om dockorna och dig ?

Rebornlady
0

Jag har en vuxen dotter och en tonåring och dom säger ingenting om det.

Swadika
0

Jag är ju då för ung för både barn och man ;) Så jag får skriva om mina föräldrar och syskon.

Mina föräldrar bryr sig absolut inte någonting om mina reborns. Men de stöttar alltid i alla mina hobbys och hjälpa mig när jag inte hade bankdosa. Min mamma tycker de är söta och är lite spänd inför min toddler, men annars inget

Min bror tycker om mina reborns, han hjälpte till att inreda mitt nursery och frågar lite om dem.

Min syster bryr sig väl inte heller speciellt mycket.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

rebornmom
0

Liksom Swadika är jag också lite ung för man och barn så jag skriver också om mina syskon och föräldrar. Mina 3 systrar i livet var lite spända när jag fick min första reborn Milja, men de tycker inte hon är lika rolig nu för tiden. Mamma och Pappa var glada för min skull och tycker hon är gullig men är lite rädda för alla kommande reborns och att det ska gå över gräns.

Även bor jag på behandlingshem och de flesta tjejerna älskar att gulla med Milja, medan personalen tycker "du är för gammal för att leka med dockor" och inte stöttar mig alls i det.

:)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[Kaktuz]
0

Mysigt att höra att dem närmaste är positva iallafall Cool Min man, som ärvt dockor från sin mamma, han gillar dem och förr när jag då fick av henne i fördelsedagspresent, skaffade han en gammal dockvägn för att ha dem i. Nu går de ju inte för katterna och så. Mina barn vill SÅÅ gärna leka med dem men förstå samtidigt att de inte är såna dockor Flört

Juliehs
0

Min make tolerar givetvis min hobby, liksom jag tolererar hans. :)

[Kaktuz]
0

Mycket bra, så ska de vara Flört

[Kaktuz]
0

Mamma sa någon gång att de är för dyr hobby, och de kan jag ju hålal med om. Tur man ärvt dem flesta och fått. Köpte ju förut men inga bebisar..

Swadika
0

Visst är det en dyr hobby, men vilken hobby är inte dyr egentligen? :) ^^

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

[Kaktuz]
0

Ha ha jo Tungan ute

Juliehs
1

Dyrt eller inte, ja allting är relativt. Det klagas mycket på dyra matpriser i Sverige, men ändå ser man hur folk handlar chips, godis, läsk och inte minst dyra cigaretter.