Reborns iFokus

Reborns

Etikettreborns
Läst 554 ggr
Ebolaa
0

Vad betyder Reborns för dig?

Hej!

Första gången jag är inne på denna sida, och har inte heller hört något om reborns förut :) Så himla spännande. Jag som längtar på att få skaffa barn, så ens hjärta smälter av dessa bilder. Så verkliga dockor!! Antar att det är själva "grejen" med reborns också. Eller?

Mycket fina pluttigulliga bilder ni lagt upp, må jag säga!

Ni som har denna dock-bebis, som en bebis, har ni också andra barn ?

Ni som gärna berättar om detta kära intresse, kan ni inte också berätta lite om hur detta började och varför ni fastnade för denna docka, och hur det här blir för er i vardagen. Vad har de för betydelseför er? Liksom, byter ni docka efter ett tag,eller samlar ni osv.

Jag tycker det här var jättespännande :)

Ciao! 🌺

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

reborn20
2

jag har en som jag ser som mitt barn då jag ej vill ha riktiga. så jag samlar inte dirkt eller byter .  min är dockkit lucy by tina kewy. min heter savannah

loolan
2

Jag har altid älskat detaljer och mycket fina detaljer finns ju verkligen hos reborns! Sedan så är de ju så himla gulliga också ;)                                                                          Längtan efter att en dag få egna barn spelar nog också sin lilla roll i mitt samlande.

Ebolaa
0

#1 Så du tar med andra ord "hand om" denne lille Savannah ? :) Är du öppen om Savannah med dina vänner och familj ? Om du är det, har du då blivit bemött av kritik för att du bryr dig om henne på det sätt du gör?  

#2 Ja, verkligen! Så himla vackra kreationer :) Hur många har du för tillfället? Hur "visar" du dem i ditt hem? Har du ett eget rum åt dem, eller en liten plats - som en säng eller liknande ? Hur många har du samlat hittills?

Kram på er!

Bättre att tända ett ljus än att förbanna mörkret.

loolan
2

#3 Just nu har jag tre reborns, två tjejer och en lite större kille :) De har en liten vagga i mitt rum där de får sitta och se söta ut!

reborn20
1

jag tar hand om henne lite då då . mest så ligger hon i babygungan tills jag går ut med henne ellerr byter kläder-. jag är helt öppen med min familj och mina närmsta vänner. faktiskt så har jag bara fått en negativ komentar när jag var ute med henne men för de mesta får jag bara bra komentarer, som " va söt flicka du har" och så. ingen verkar märka nåt att hon inte lever så då säger jag bara tack och ler. ingen verkar bryr sig om hur jag har henne. dom förstår .