Reborns iFokus

Reborns

Etikett: köp-och-sälj
Läst 1243 ggr
RebeccaDaisy
0

(S) Reborns som letar ny hem!

Många har flyttat nu under sommaren men flera finns fortfarande kvar! PM för mer info och pris! Kvar finns, Malenka, Maurice, LilleSol, Shelley, Bella och Silikon pojken Milton!  photo image_zpsoz0a8ece.jpeg  photo image_zpstlo0yam6.jpeg  photo image_zpsx5wwskxv.jpeg  photo image_zpscoohd9nw.jpeg  photo image_zps75uif20l.jpeg  photo image_zpsidggjsgi.jpeg

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Emlansemlan
0

Vad kostar dom😊

RebeccaDaisy
0

#1 De har olika priser från 2500kr för Shelley och Bella, 4500kr för resterande i vinyl och Milton kostar 36000kr 😊

Damonlove
0

Är intresserad av Milton . Vad är lägsta pris du kan tänka dig?

RebeccaDaisy
0

#3 Jag sänker inga priser så 36 000kr är det som gäller! Inklusive frakt och alla hans tillbehör!

Emlansemlan
0

Är sol till salu?

RebeccaDaisy
0

#5 Ja, hon kostar 4500kr inklusive frakt och tillbehör. Man får också om man vill hämta henne här hemma hos mig i Stockholm. 😊

RebeccaDaisy
0

Nu är Maurice såld och påväg till sitt nya hem! Vi önskar lycka till! 🌸 Kvar finns, Malenka, LilleSol, Shelley, Bella och Silikon pojken Milton! 😊

RebeccaDaisy
0

Nu är även LilleSol såld! Lycka till! 😊 Kvar finns Malenka, Shelley, Bella och Silikon pojken Milton!

RebeccaDaisy
0

Nu har även jag lagt till klarna som betalningsmetod via Tradera, efter många förfrågningar om avbetalning! Så nu finns möjligheten att avbetala via klarna. 🌸