Rebornmom (?) i Outsiders
Jag kanske är den enda som inte haft koll på detta, men visste ni att reborns varit med i Outsiders nyligen? Tror det är användaren som heter Rebornmom som är med.
http://www.dplay.se/outsiders/season-11-ovanliga-relationer/
Sajtvärd på Skrivlust
Det skrevs mkt om det på konst och samlardockor så vi satt bänkade allihop!
Det står i dagens tv-tablå att Outsiders visas ikväll kl 20.00 på TV5. Ovanför är en bild ur just det avsnittet.
Men det var förra veckan.
Jag tittar på play just nu! Weee vad KUL att se någon ifrån forumet med dockor man känner igen dessutom! 👍
Härligt och modigt att vara med i ett sådant program och visa upp sig och sin hobby/livsstil! ❤️
Har själv lite svårt bara att hålla reda på användarnamnen o sv på forumet men lika kul att se ändå! Tack Rebornmom, eller vem det nu är härifrån som ställt upp och var med i programmet! 🌺😃❤️
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
kollade på det programmet min syster svimmade hon tyckte det var sjukt hon sa till mig " om du blir sån när du blir stor vet jag inte vad jag gör med dig"
Det är bara i Sverige som folk har så ont av vad andra gör….. En underbar hobby och det finns belägg för att dessa dockor har en lugnande effekt. Var och en till sitt. Min man spelar golf och det tycker jag e urlöjligt.
Jag håller med dig Silvana B , Ännu har ingen svimmat eller sagt gjort något illa när min dotter tagit dem med ut, ofta kommentarer men gud såå söt!
Tycket ännu detta är en fantastisk hobby som hjälper många ur mycket, bla kommentarer som inte är så roliga om dem själva mm fokus blir på annat en avstressande hobby!😃
Synd att inte fler kunde vara med i programmet , det hade varit roligt som de först frågade om, en ficka stund tillsammans med reborns, inget ont om programmet som sändes, det var bra.😃
Bra reklam om fler visat upp sin hobby och vågat stå upp för den.
Jag håller oxo med Silvana B 😊
Det var fantastiskt kul att se, Bra jobbat av H.
#7 haha är så för mig med