Funderar på att behålla :)
Jag är själv samlare(inte av reborns dock) men jag brukar vara stenhård när det kommer till att sälja. Känner jag att något ska bort så ska det bort. Oavsett om jag börjar klänga mig fast vid minnen eller dylikt. Så jag skulle säga sälj. Låter kanske hårt, men man ska inte spara på saker bara för att dom liknar någon/något man håller kärt. Men det är ju bara min tanke.

Memento mori

Medarbetare för Julen
Tack för inlägget Aleya 🙂 Jag har varit osäker till och från om jag ska ha någon toddler i samlingen, så jag har sålt flera toddlers, men av någon anledning så köper jag alltid en ny toddler igen… Så istället för att sälja denna tjej till ett för lågt pris och senare köpa en ny igen… så kanske jag ska bryta trenden och behålla henne istället. Att hon sen är lik Moa känns bara lite extra speciellt 🙂
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jag har satt en gräns själv för mitt samlande. Dock Barbie jag haft som barn säljer jag inte, det är minnen som är mer värda . Det är ofta nya som är kvar i kartong som jag ledsnar på och säljer. Men ja, får du inte priset du begär så är det ju lika att behålla och inte köpa nytt igen. Det låter mycket mer klokare.

Memento mori

Medarbetare för Julen
Behåll säger jag! Man vill ju ha bebisar i olika storlekar! Jag gör precis som du säljer en Toddler vidare för att snart köpa en ny, man vill ju ha variation i samlingen, är dessutom extra roligt när man ska fotografera! Ett stort plus att hon är så lik din Moa! Jag har ganska bra variation här hemma just nu! Skulle vilja ha en liten prematur bara 😊
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Du borde fotografera henne tillsammans med Moa! Som storasyster och lillasyster! Sara Daugherty har tagit underbara bilder på sin dotter tillsammans med min Signe och Toddlern Emilia som hon har till salu nu. Min favorit är när de läser bok tillsammans! 😊
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Tack Rebecca ❤️ Ja men visst har du rätt, det är himla roligt med variation 🙂 Fota Moa och "lilla Moa" Ja det kan absolut bli fint 👍 Tack ❤️
"Små stjärnor lyser också i mörkret"