namn tema
Skulle vara kul att veta vad allas bebisar heter och varför dom fick dom namnen. Min savannah fick namnet från 7th heaven efter lucys flicka savannah. Jag tyckte hon var så söt så jag valde det namnet .
Fina namn :)
Okay, då kör vi
Laura, för det är det finaste flicknamnet som finns. Om sonen hade varit en dotter skulle hon hetat Laura 😃
Noah, är ett fint namn
Emma-Louise, kitet heter så och namnet passar så bra till henne
Leah, för det är ett fint namn
Siri, ett namn jag gillar
Ruth, återigen ett favoritnamn
Astrid, gulligt namn
Saga, för att hon är min "dreambaby"
Idun, för det passar ihop med Saga
Väldigt fina namn 😊
Jag ger ofta namnet som kittet heter som jag rebornat, som nu Owen, och Ariel
toddlern, och så Alexa, jag tycker ofta kittets namn är bra.
Annars tar jag ett namn jag tycker om . Min dotter har döpt sin Lovisa efter kittet
och sillicon babyn, Leo (hette Montana) och Harper heter numera Hope som min dotter tyckte om och sist men inte minst Sara som hette Habana, Sara är ett namn
min dotter också gillar. Blir det fler dockor så blir det nog namn man själv tycker om.
jag som målar försöker använda kittets namn.
Teeghan - Hade tittat på youtube videor och ville ha ett amerikanskt namn
Sierra - Älskar namnet Sienna men jag ville spara det till min riktiga dotter.
Jason - Bara ett fint namn
Daxton - Blev kit-namnet
MaKenzie - Kände för en gullig liten "Pageant" flicka och tyckte att namnet passade.
Aranth - Ville hitta på ett eget, unikt namn.
Achilleous - Döpt efter en 4 årig pojke med hjärncancer (Även likt Aranth)
Jenny - Kitnamnet
Molly - förra mamman döpte henne med var inte nöjd.
Emily - Gulligt namn
Bennett - Funkade bra med MaKenzie (samma skulptör)
Eliorah - Gick in på nameberry och såg namnet och blev förälskad!
Neo - Gulligt namn
Aikatzu - Ville ha ett ovanligt namn med asiatisk melodi
Det var nog alla tror jag!
Har alldeles för många men jag älskar dem allihop haha 😂
Mina heter: Milo eftersom jag är ett fan av Littlexloves (Hon var en youtuber) och hon hade bebisar med det namnet, Zoe och Primrose av samma orsak. Luna eftersom jag tycker det var supergulligt, Oliver eftersom jag älskar det namnet😊. Det här tycker jag var en superkul idé!
~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.
#8 hon har kvar den youtubkanalen
#7 oj vad många
William hette han när han kom från den förra ägaren som är du.
grace hette hon när hom kom
Lea, fint namn… Och hette så när hon kom. Isac, också fint, plus att hans hud är väldigt ljus och ser lite frusen ut.
Williams mamma -Ja, den finns kvar. Synd bara att hon aldrig kan göra fler. Även fast hennes syster gör "minnes videor."
~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.