Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 1039 ggr
RebeccaDaisy
1

Spännande väntan!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här hemma väntar vi med spänning på tillökning med tre bebisar som vi hoppas kommer nu i veckan! En riktigt härlig vecka så här precis innan påsk! Två god bitar började sin resa från två delar av världen idag och på lördag ska vi hämta den tredje bebisen inte en reborn men än en bebis! ❤️ Bild på en av bebisarna kommer här hon kommer från Olga 😊 Dem andra håller jag än så länge hemliga! Eller jag kan ju säga att det är min alldeles för dyra julklapp som idag började sin resa hem! Önskar er alla en Glad Påsk! 😘

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Schampoovera
0

Oj så spännande!   Olga verkar alltid få till så realistisk hudton på sina reborns.

RebeccaDaisy
0

Ja, Olga är verkligen super duktig! Livsfarligt att vara vän med henne på Facebook alla bebisar kommer upp på nyhetsflödet innan de kommer upp på EBay 😃 *haha*

Fia81
0

Grattis Rebecca :) Vad spännande :) Så go hon är :) Och äntligen ska vi få se din dyra julklapp :o vad roligt :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[lomille]
0

Grattis, jätte fin och spännande att se de andra!

loolan
0

Nåå så söt :)

Cocobella
0

heelt undebar!

RebeccaDaisy
0

Ni är så gulliga! ♥️ Vill att tiden ska gå lite fortare känns som frakten alltid tar en evighet, så himla tråkigt att vänta! :) Så idag gör jag "Fairy lanterns" för att få tiden att rinna iväg, ingår i årets påsk present och snart är det ju påsk :) Snart klar med den första :) Sådana här: http://youtu.be/lA3EJktV3hE

[GråHäxa]
0

Vilken ljuvligt söt liten en ❤️ Förstår att du längtar! 

Fullkomligt älskar idén med lyktorna! Älskar allt som har med älvor att göra, så detta måste ju bara testas på här hemma också :) Blev ju lite nyfiken på att se dina lyktor nu 🙂

RebeccaDaisy
2

Bebisarna han såklart inte komma nu innan påsken så väntas komma på tisdag! :) Men imorgon på påskafton bär det av att hämta hem lilla Elion 😊 #8 Dem är verkligen helt underbart mysiga så kommer bli fler lyktor här hemma! Här kommer bilder på mina lyktor, färdiga med sina ljus tända, sedan redo för inslagning och till sist inslagna :) Alla har fått en personlig fe vald för att passa varje persons personlighet! 😊  photo image_zpsffs50s3a.jpeg  photo image_zpswnyahy9n.jpeg  photo image_zps7cdxqr0j.jpeg  photo image_zpsiziiy8vi.jpeg

Fia81
0

Helt underbara Rebecca :) Jag beundrar ditt arbete :)

[GråHäxa]
0

Men åh vilka fantastiskt fina lyktor du gjort!! Vilken rolig idé att ge som present dessutom :) Nu blev jag verkligen inspirerad, var tvungen att beställa hem några fairy cut outs från ebay :)

RebeccaDaisy
0

Tack Fia81 och GråHäxa! Ni är så gulliga! 😘

RebeccaDaisy
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I lördags hämtade jag hem Elion ingen reborn men den nyaste bebisen här hemma så bjuder på en liten bild ändå 😊

Schampoovera
0

Otroligt vacker katt!

[lomille]
0

Jätte vacker katt!

Rosa Muffins
1

Åhhh, Elion är ju bara för söt 😍

Muffins anser dock att det är pinsamt med nakna katter och tycker att Elion ska gå och klä på sig 😉😃

Fia81
0

Grattis :) :) Han är helt underbar, vilka vackra ögon :) Muffins, du ser cool ut :)

[sus57]
0

Otroligt fina katter 🐾

cornelianova
0

Vilken fin katt!