Reborns iFokus

Reborns

Etikett: våra-reborns
Läst 893 ggr
Fia81
1

En pojke denna gång!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har länge tittat på denna skulptur och nu hittade jag äntligen en till ok pris 😃 På väg hem nu 🎈

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Tjeja
1

Gosh vilken gobit!😍

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

[Sallan88]
1

Jag dööör!! Så sööt!!!!! :D

[sus57]
1

Gaaaaa så sööööt!!!

RebeccaDaisy
1

En favorit skulptur! Så söt! 😍

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Carerik
1

En riktig bebis ser det ut som, tror inte jag sett detta kit så många gånger förr så det ska bli jätte spännande.

[GråHäxa]
0

Spännande! Ser verkligen ut att vara en söt liten kille :)

Fia81
1

Jag kommer inte längre adoptera denna baby. Jag hittade detta på doll-fan och tyvärr gjorde det att jag blev väldigt osäker på detta köp. Säljaren förstod och vi avbröt affären.

http://www.doll-fan.com/viewtopic.php?f=6&t=345702

Men det finns fler fina bebisar där ute ❤️

[GråHäxa]
1

Vad tråkigt, men skönt att säljaren förstod!

Carerik
1

Jättebra att du litar på din " magkänsla" känner man sig lite osäker är det oftast något man ej kommer att gilla på ngt sätt.

RebeccaDaisy
0

Fy så trist! Men det är ju alltid bättre att ta det säkra före det osäkra! Det handlar ju ändå om en del pengar och man skulle ju dessutom bli väldigt besviken om han skulle bli skavd eller liknande!

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

cornelianova
0

Tänkte på det när du lade ut den, men jag vågade inte säga något för det har varit så mycket tjafs on diverse saker här på forumet den senaste tiden.. Tur att du hittade det på egen hand ❤️

Fia81
0

Det tog lite tid att läsa hela inlägget på Dollfan… Det handlar inte om att Andrea inte är en fantastisk skulptör, det är hon :) Det handlar först och främst om gjutningen i detta fall. Tyvärr lite "Mycket vill ha mer" i denna edition. Många besvikna köpare :(

Carerik
2

Tittade oxå på gjutningen men eftersom min kunskap av siliconisar är obefintlig så vill jag ej uttala mig i frågan. #. 11 läste ditt inlägg och tänkte direkt på " Varning " inlägget och för mig är detta med Varningar av kopior ej tjafs utan ngt som vi ska ta på allvar för det berör oss som köpare i hög grad. ( fast det var kanske inte detta inlägg du menade)