william reborn
hej
nu har min lilla pojke William äntligen kommit han är min lilla ängel
verkligen älskar min lilla prins
❤️🌺😃
Vad roligt, Grattis :) har du någon bild 🙂
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
får man se bild? :)
Grattis! Jag vill också se bild! 😊
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
grattis vill se bilder av din prins
Varför lägger du ej in ngn bild? Det är ju liksom det vi andra är intresserade av att se…..
jag ska lägga upp bild ska bara ta några bra först vet inte riktigt hur mna lägger upp på datorn är bara ett barn 10 år
😕
åh gullis
Be någon Vuxen hjälpa dig, kanske din mamma kan🙂😉
Hmmm, menar du att du kan vara ute på denna sida utan ngn vuxen? Vet ej om jag tycker att 10- åringar ska vara med om allt som sägs på här. Det verkar jättekonstigt att du fixar att skriva men ej kan ta hjälp av ngn för bilder. Så är du verkligen bara 10 år så se till att en vuxen är med och ser vad som är lämpligt för dig.
ge henne en chans. hon må vara 10 men hon gillar reborn dockor som oss.
jag är 20 och första gången jag la upp bild här var lite knepigt men sen blir det lättare och lättare :) du får be om hjälp och sen kan du nog klara det toppen själv
Men hon är bara ett barn, och då hoppas jag att hennes föräldrar kollar upp vilka sidor hon är ute på. Och här är ju vad jag förstår bara vuxna.
finns mycket hemska sidor på sidor på nätet för barn ,så denna sidan är väl bland dom snällaste ,sen är dom flesta vuxna som har detta som intresse har en liten 10 åring samma intresse vad är det för fel att hon är här
precis tottis1 . vad är fel? åldern ska inte spela någon roll
Här skrivs mycket annat oxo , som inte lämpar sig för 10 åringar. Det borde vara åldersgräns. Eller finnas en sida för barn. Det här är för vuxna kan jag tycka.
Håller med Sus57, här skrivs det saker som inte alltid passar 10-åringar. Om det verkligen är ett barn så borde ngn mamma dykt upp här och förklarat varför hennes barn ska vara på denna sida, det som gör mig lite misstänksam är just detta. Det här är en sida för vuxna, det finns säkert liknande för barn. Om man som förälder köper en reborndocka som kostar en hel del pengar till en ung flicka så tror jag att man vill veta mer om denna hobby. ( vet ju ej vad dockan kostat ) Hur hittar ett barn denna sida? Någon måste ju ha berättat om den, eller hur, # 15, ingen har sagt att det är ngt fel men en 10- åring ska absolut inte vara här utan någon vuxen, vi som är vuxna måste ju ta vårt ansvar över våra och andras barn. Jag skulle aldrig komma på tanken att låta mitt barn sitta och läsa och skriva inlägg utan sällskap av ngn vuxen. Tror att ni som tycker det är ok är ganska unga och har troligtvis inga barn, Om? Detta är en 10-åring så tycker jag att dennes förälder kliver in och berättar hur denna tänker. Detta är ingen sida för barn! Det känns lite som denna person INTE är ett barn utan ngn som har en och annan problematik. Och tro mig - det kan inte lösas här. Tycker att detta är ngt som medarbetarna här får ta tag i .
Bra skrivet Carerik. Jag tycker att denna 10 åring uttrycker sig mer som en äldre. Och var är hennes mamma? Hon borde Visa sig oxo. Så hoppas någon admin, tar tag i denna "10 åring.
Jag håller också med att det bör vara en vuxen med denna flicka på 10 år
Kanske man inte förstår allt som tas upp i diskussioner och jag har ju en dotter som delar min sida här för att få stöd och hjälp nu är hon äldre men med handikapp, kan bli så fel när man läser inlägg och hur man svarar dessa, vi hade en jobbig vår och försommar för ett år sedan.
Jag tycker att alla ska kunna gilla att samla på reborn bara man förstår värdet
att det är samlar dockor och inga leksaker, när åldern blir så pass mycket yngre på en som jag ser det vuxen sida behövs en vuxen som kollar upp att allt går rätt till även på Reborn I fokus!
Hej Jag är mamma till den flickan på 10 år som ni skriver om. Och ja, hon är 10 år. Hon har fått denna adress från den hon köpte sin docka av. Hon har syskon och vänner som är duktiga på att hjälpa henne att komma med här. Och hon uttrycker sig på det sättet som hon gjort. Hon har inga problem, inga handikapp överhuvudtaget. Hon älskar sin William som hon har sparat ihop till alldeles själv. Jag fick veta att hon var på den hör sidan igår. Jag ska se till att vi plockar bort henne härifrån.