Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 787 ggr
[lomille]
2

Idag kom hon hem!

Idag kom hon hem Habana från Babyclon, men köpt av Silvana i Sverige😃

Hon är helt underbar inga bilder gör henne rättvisa, den bästa silikonbaby vi köpt, 

Vanessa är lycklig och jag är glad att hon äntligen hittat rätt, mer verklig tror jag inte man kan hitta, vi har haft några genom åren, Tack Silvana  för vi fick köpa henne och alla godsaker som kom med hem, fler bilder kommer så småningom.

Sara Linnea heter jag.

Carerik
1

Hon ser jättefin ut! Och är säkert det! Ni har ju lite erfarenhet av alla de slags dockor…..

[-lollo-]
1

Grattis till lilla nykomlingen! Ja, hon ser verkligen verklig ut! 🎈🙂

[sus57]
1

Grattis! 💕

Lena650
1

Grattis. Va bra att hon fick komma till er, då får hon det bra.

RebeccaDaisy
0

Stort Grattis till nytillskottet! Super söt! Hoppas på mer bilder snart! 😍

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

loolan
0

Grattis! Vad fin hon är! Ska bli spännande att få se fler bilder :)

Lena650
0

Nu har jag sett det lilla sötnosen i verkligheten. Helt underbar o mycket sötare i verkligheten än på bild. Jätteglad att jag fick se henne, tack lomille.

Fia81
0

Grattis 🎈Så fin hon är ❤️

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[lomille]
0

Tack för fina kommentarer,  Lena650 vilken tur ni var på Öland samtidigt som

lilla Sara på sin första tur i vagnen, Rea i Köpstaden, inget till Sara men däremot till hennes mamma!

Mittenskittens464
0

Vilken liten goding ☺️

Silvana B
0

Jättefina bilder på Sara. Så glad att ni tyckte om henne. Lycka till

[lomille]
1

Tack Silvana B, hon är underbar, Vanessa supernöjd, äntligen rätt baby!

[GråHäxa]
0

Grattis 🎈 Vad verkligt det ser ut med den röda kinden på sista bilden :) Jättefin liten tjej!

[lomille]
0

Tack för fina kommentarer, hoppas ingen tagit illa upp över vår förtjusning och glädje över att hittat rätt baby, Vanessa har sökt i många år och en hel del köp har blivit fel, men så kan det bli på vägen innan man hittar rätt.

Vi ska inte tråka ut er mer😉 vi vet att det finns många goa reborns och silicon babys  därute hos er med🙂

[lomille]
1

Detta inlägg vill vi också att Admin tar bort , anledningen är att BabyClon

anses vara ett dåligt företag som gör kopior av andras konstverk,

Av de diskussioner som förs på inlägget" Varning" tog min dotter illa vid sig , även om det inte indirekt var riktat till just henne,

Vill inte att dockan här ska finnas kvar på reborn i fokus, detta gäller två inlägg ifrån oss.

[lomille]
0

Ska tillägga att diskussioner är vi inte emot, ni får gärna fortsätta diskutera BabyClon , men vi vill inte deltaga mer i den diskussionen eller med de bilder vi råkade lägga ut innan vi visste allt som nu skrivits, känns det inte bra att de ligger

här på i fokus.