Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 895 ggr
RebeccaDaisy
0

Clementine!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En första mobilbild på Clementine! Fotografering med kameran imorgon! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Cocobella
1

så fin ❤️

Carerik
1

Åh så fin ! och vilket annorlunda kit, har aldrig sett det förut, du får berätta.

RebeccaDaisy
0

Tack! ♥️ Det är Ariel av Joanna Kazmierczak. Jag verkligen älskar hennes ben, så detaljerade! Idag var ljuset väldigt starkt men några okej bilder blev det iallafall! Ska försöka ta nya när jag är ledig på torsdag, så man verkligen får se hennes fina detaljer!  photo image_zpshqshtpru.jpeg  photo image_zpsw7s961wk.jpeg  photo image_zpsejvxtitu.jpeg  photo image_zpstqq9opxd.jpeg  photo image_zpsbiyrzoeh.jpeg  photo image_zpsgtv3sdk8.jpeg  photo image_zpsgpwnydg6.jpeg  photo image_zpswknlpgjg.jpeg  photo image_zps3haba80z.jpeg

Carerik
0

Så fint med raka ben, mkt roligare när de kan stå , många toddlers har alldeles för krumma bebis ben som inte passar ihop med övrig kropp eller ansikte.

[-lollo-]
0

Härliga bilder och så fin hon blev i kläderna! 😉 Ser ut att passa bra! 🎈

[lomille]
0

Jättefina bilder , Ariel kittet är verkligen härligt, fin tjej du gjort!

RebeccaDaisy
0

Ni är så gulliga! Tack! ❤️ Det är verkligen roligt med raka ben! Jag har så många roliga fotoideer för denna tjej! Nu är det bara hålla tummarna för lite bättre väder tills jag är ledig! :)

loolan
0

Du har verkligen lyckats få henne att se levande ut :)

RebeccaDaisy
0

Tack! ❤️

Fia81
1

Jätte fin och vilka goa bilder 🙂

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Mittenskittens464
0

Vilken söt liten! Och som vanligt tar du underbara bilden, Rebecca! 💖

[GråHäxa]
0

Vilken gullig tjej! Vad roligt med raka ben, det är synd att det inte finns så många som kan stå. Kan tänka mig att det är mycket roligare att fota de stående dockorna. Det skall bli roligt att se dina kreativa bilder på denna tjejen🙂