Kira är hemma!
Hon ser så rund o go ut såg precis en you tube film med henne i, fint kit!
Fin bildserie!
Grattis!! Så go hon ser ut. 💕🎀
Ååå så knubbig! 😍
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Vilken liten söt knubbig!
så söt lite tjockis
Vilken fin tjej med urgullig dubbelhaka! 😍 🎈
Vilken liten goding ❤️
Vilken liten mums-mums, man måste älska dubbelhakan ( hakorna?)
Tack alla ❤️❤️❤️
Nu till det tråkiga 😕 det är inte ofta man är med om detta, men det händer… Efter fototagningen upptäckte jag en skada i målningen bak på huvudet. Hon kostade mycket pengar så det var inte något jag kunde acceptera tyvärr. Efter kontakt med artisten kommer Kira nu skickas tillbaka, troligtvis är det lim som har orsakat detta 😡 Artisten ber sååååå mycket om ursäkt för detta misstag. P.g.a. den höga fraktkostnaden så kommer jag inte att ta hem Kira igen.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"
😭 men så tråkigt, synd att inte Artisten såg detta innan hon skickade iväg henne.
Ja hon är verkligen så ledsen för detta 😭 Jag har haft mail kontakt med henne hela eftermiddagen.
Hon är ju så söt! Himla tråkigt! Kan inte artisten stå för frakten eftersom det är hon som hade missat detta? Då kan ju paketet också märkas som gåva och ingen tull behövs betalas.
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Nej så tråkigt 😕 hon var ju jättefin.
Nej tyvärr, jag får tillbaka adoptionspriset och frakten. Retur frakten nu får jag stå för. Skulle jag välja att ta hem henne igen blir det frakt igen… Och då hon kommer från Ryssland så blir det väldigt dyrt tyvärr :(
Så synd! Förstår om du ej orkar skicka fram o tillbaka, både dyrt och tidsödande till både USA och Ryssland. Så konstigt att hon ej märkte ngt på dockan innan den skickades, det är ju inte speciellt osynligt….. Tur du har ngra fler att trösta dig med, nya Kylie ser jättefin ut.
Tack Carerik :) Bilden är taget i ett ljus som framhäver skadan lite mer, så packade artisten när det var lite mörkare ute så är det lätt att missa tyvärr. Tråden kan nu låsas! :)
Tråkigt när det händer.
låser tråden :)
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus