Reborns iFokus

Reborns

Etikett: köp-och-sälj
Läst 773 ggr
innanhimlenfallerner
0

Söker artist!

Hej! Jag har en reborn docka som jag skulle vilja få ommålad för färgen har lossnat. Har någon tips på artist så skulle det uppskattas! Tack på förhand! (Jag vet inte om kategorien blev rätt, annars får ni ändra).

~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.

reborn20
0

Den som gjort dockan kanske du borde fråga. :) vet att när min tappa håret så fråga jag en annan och då hänvisa hon mig till den som gjort dockan. Kanske en bra börja .

innanhimlenfallerner
0

Aa, Tack!

~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.

Carerik
0

Självklart ska du fråga artisten, har denne någon "goodwill" så gör hon om dockan eller betalar tillbaka. Alla artister borde vara rädda om sitt rykte. Har aldrig varit med att färg har lossnat, vet inte om man kan hantera dockan så mkt att färgen lossnar.

innanhimlenfallerner
0

Ville bara säga att jag fortfarande söker artist :)

[GråHäxa]
0

Vilken av dina reborns är det som har tappat färg?

innanhimlenfallerner
0

Dockan som jag vill ha ommålad är Finn kit av Tina Kewy :)

Silvana B
1

Du kan kontakta mig med pm

innanhimlenfallerner
0

Hej, Silvana! Skickat ett pm till dig.