Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 680 ggr
reborn20
0

söker silikon docka

Hej jag är ute efter en silikon reborn docka. Helkropp . Helst en flicka men en pojke funkar också. Den måste ha hår . Priset ska ligga på 5-10 000. Men 14 000 funkar också. Någon som vet en konstnär som gör silikon dockor? Alla förslag funkar. Är desperat. Är det en konstnär så kan priset få vara högre.

cookies1994
1

Du skriver att du är desperat vill bara ge ett tips, tänk efter noga och ta dig din tid innan du köper en silikondocka när det handlar om så här mycket pengar gör man något förhastat kan man så lätt bli besviken. I sverige finns det inte så många som gör silikondockor tror marina blue gör det annars så finns det begagnade silikondockor man kan köpa som säljs ibland via iFokus och tradera på ebay finns också. Lycka till!

reborn20
0

jag har velat ha en i flera år så jag har tänkt väldigt länge :) jag är helt säker. tack för tipset

[sus57]
0

I USA finns det enheldel artister, men du får Max en begagnad för det pris du säger. Ny pris bruka ligga från 18000:- och uppåt. Så sök begagnat.Och köper du från USA så måste du betala tullavgifter oxo. Så nya silicones är jättedyra.

cookies1994
1

#3 Finns lite billigare nya marina blue säljer för under 14,000 sin lucy en minisilikon baby :)  

men annars brukar det vara som du säger, beror ju på silikonbebisens storlek osv..

Lena650
0

reborn20       Du har pm.

[lomille]
0

Finns på Tradera en silikonbaby för tror det var runt 13.000 kr.