NÄRBILDS - TRÅD....
Det skulle vara jätte roligt att få se närbilder på alla fina reborns som finns här på sidan.. Upplever att det ofta är svårt att se tydliga ansikten på många av de små. Så lägg gärna in NÄRBILDER på era "bebisar" Här kommer LULI.
Bra idé
Så gulligt med närbilder! ❤️ Ska fotografera imorgon! Så kan passa på att ta några närbilder! :)
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
#2 Ser precis ut som jag och min storebror såg ut som bebisar, nostalgi!
Så många sötnosar! Så gulligt att få se så nära! 😍
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Jättekul att få se så många gullungar.
Bjuder på denna närbild tagen i somras på min lilla Milja. <3
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Så många sönosar! Här är så mörkt så det är inte kul att ta bilder…hoppas på lite sol någon dag! Får titta på era fina istället! 🙂
Roligt att få se Nora, har inte riktigt sett hennes söta ansikte. Melvin go som alltid. De ovanstående tbebisarna är oxå underbara.
jisses så söt ser så verklig ut även med litet rivsår grattis till denna fina tjej❤️
Så kul att få se närbilder!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Så många fina bebisar! De jag fastnat extra för är Melvin med sin lite ledsna blick och Matilda som ser så verklig ut 😍
Idag var det lite bättre ljus så jag har fotat Emma-Louise eftersom jag tycker så mycket om henne

# 20, älskade Jenny, så himla fin och ser så välgjord ut.
Jättekul att se alla bebisar på så nära håll! Massor av fina detaljer :)
helt underbara närbilder!! Ska ta bilder på mina med :)
Och en på Lea!
en bild på tonnie
en bild på tonnie
en bild på tonnie
en bild på tonnie
en bild på tonnie
en bild på tonnie
en bild på tonnie
ber om ursäkt för alla inlägg fick felmeddelande att det inte gick att ladda upp men tydligen så gick det en massa inlägg vet någon hur man tar bort dessa vill inte att inläggen ska ligga kvar
Tack så jätte mycket #22! 😃❤️
Min dotters Lovisa, kit Louisa by Jannie de Lange Ursäkta den kom på sne!😉

Jag tycker det är roligt och inspirerande att se de olika målar nyanserna, som man ser i alla närbilder och olika tekniker man använder.
så himla fin swedolls <3
Så himla fin bild på Lovisa, gillar mkt!
Eftersom min kamera har gått sönder kommer här en något suddig mobilbild..