Välkommen Hugo och Henning!
Idag föddes tvillingarna Hugo och Henning ♥️ De har varit nästan färdiga länge nu men jag har haft så svårt att bestämma hur jag skulle göra med deras hår, måla eller rota så idag bestämde jag mig för att de får vara skalliga och det känns bra jag gillar deras huvudform mycket och den kommer verkligen till sin rätt så här! Ljuset försvinner ju så tidigt nu så dessa bilder är tagna med mobil som inte kräver så mycket ljussättning, kamerabilder kommer imorgon. Då kommer dessa godbitar dessutom att börja leta efter sina hem på Tradera! Det går även bra att lämna sitt intresse här!

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Awww, så söta 😍❤️
Så goa ❤️ Vilket sött tvillingpar 🙂 Välkomna till världen Hugo & Henning ☀️
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
oh så söta dom är❤️
Tack! 😘
Åhh så mkt söta ! du har verkligen utvecklats i en rasande fart, det är så roligt att få se.
Du är verkligen duktig :) dom är super fina!❤️
Tack Carerik och loolan! Ni är så gulliga! ♥️
Kamerabilder tagna i naturligt ljus utan blixt! Först på Hugo! ♥️

Kamerabilder tagna i naturligt ljus utan blixt! Nu på Henning! ♥️

Sååå nyfödda 😍 Mums 😃
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jättefina! Hur stora är de?
dom är så supergulliga
Tack! ♥️ Dem är 45 cm, har lite böjda ben. På bilderna har de storlek 56 i kläderna.
OMG är förälskad i Hugo! Så vacker
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
gu så fina!
👻🌛
Jag måste bara säga det igen, du är veklingen duktig! Detaljerna är så fina är helt såld på båda två❤️
Tack så himla mycket! ♥️ Du är så gullig loolan! Du vill inte utöka din samling med tvillingar? Jag hoppas att de säljer ganska fort, de bidrar med mycket mysfaktor så finns annars en risk att jag behåller de och det var verkligen inte tanken! Måste betala min super dyra julklapp innan jag skaffar fler i min egen samling! ♥️
hmm undrar vad du köpt i julklapp😃
sååå fina!