Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 1216 ggr
Fia81
3

Lilla Emilia

Denna lilla tjej blir ett minne av vårt första barn Emilia som vi förlorade i en aggressiv havandeskapsförgiftning 2006 (graviditetsvecka 27). Hon är i samma vikt och storlek. Jag kan medge att det känns lite sorgligt, trots att det har gått många år nu. Men jag tycker det är bra att kunna visa hennes syskon, Moa 8 år och Melvin 5 år hur liten deras storasyster var ❤️

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Cocobella
1

Så himla fint ❤️ Beklagar din förlust ❤️

RebeccaDaisy
1

Väldigt fint! Minnen är så viktigt! Hon är så söt! ♥️ Jag väntar själv på en pojke som liknar min pojke som liten! Även om han inte kommer tillbaka av det, så känns det lättare för minnet att ha något som påminner. ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

[-lollo-]
1

Åh, förstår att det måste kännas jobbigt! Beklagar verkligen! ❤️❤️

Hon ser verkligen jätteliten och fin ut!

Fia81
1

Tack för er värme ❤️ 🙂

Carerik
1

Så himla fint Fia! Blev alldeles tårögd, jättefint sätt att visa för syskonen, i många länder har man mer tradition att skapa minnes saker efter förlorade barn än vad vi har och detta var ett fint sätt. Vi är ju fler här som har erfarenhet av att förlora en liten och kanske blir vi fler som gör som du. Tack för att du delade med dig till oss andra. Jag tror ju att en av anledningarna till detta intresse kan vara ngt som vi upplevt och att vi försöker kanalisera det på detta sätt. Tack igen och skickar en jättekram.

tottis1
1

så fin   beklagar sorgen

Fia81
1

Tack Carerik för ditt mycket fina inlägg Hjärta Blommaoch tack tottis1. Jag har lärt mig att tiden inte läker sår, man lär sig leva med dom.

Mittenskittens464
1

Hon är jättesöt ❤️ Beklagar sorgen 🌹

[sus57]
1

Så liten och fin ❤️❤️❤️ kram till dig.

Fia81
2

Tack Mittenskittens464 och sus57 ❤️

GullMay
1

En sådan tragedi! Det är bara så svårt att ens tänka sej, att förlora ett barn. Kan bara säga att jag känner med er!

Fia81
0

Tack GullMay ❤️ Hon kommer alltid vara vår lilla Ängel 🌺

Tjeja
1

Ååh…. saknar ord! Skickar en stoor KRAM till dig och hela familjen Fia! ❤️🌺 Starkt av dig att visa dina barn så påtagligt hur deras syster var.

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

rebornmom
1

Massor med kramar till er Fia! 

Jag förlorade min lillasyster 1999 i omkring 30e graviditetsveckan. Det tog hårt på hela familjen. 

Jag tror det är viktigt för syskon och föräldrar att minnas. Och vilket fantastiskt sätt att kunna visa syskonen på.  ❤️

TUSENTALS Styrkekramar till hela eran familj och till lilla Emilia ❤️

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

loolan
1

Vilket fint sätt att bevara minnet av henne❤️

Fia81
1

Tack för eran varma omtanke ❤️ Ja visst är det viktigt rebornmom, jag beklagar verkligen er familjs sorg och saknad ❤️🌺