Min nya lilla
Grattis till din nya! Så söt tjej! Ja, det är så spännande att öppna paket från Fia81! 🎈
Grattis 🥳 Tack själv Mittenskittens464 ❤️Jätte roligt att se hennes första bilder hemma 😃
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
så fin <3
Grattis till din sötnos! Visst är Olga duktig? 😘
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Grattis hon var söt!❤️
grattis så gullig
Grattis 🎈 Jättesöt liten tjej 🙂
Grattis! Hon är verkligen söt med sina stora ögon❤️
Bara Så Söööt !
Tack så mycket allihopa för de fina orden! ❤️ Jag älskar verkligen min nya lilla, har spammat instagram med bilder på henne redan 😝 Men jag har fortfarande inte bestämt vad hon ska heta.. Väljer ju alltid namn som fungerar bra på både svenska och engelska, men inget namn har jag riktigt fastnat för ännu… Vad tycker ni hon ska heta?
Kan inte du skriva vad alla dina andra bebisar heter! :) Kom bara på två Lucas och Olivia, men jag vet ju att du har fler :) Namn som jag tänker på är Alice och Ellie ❤️
Tja, just nu har jag Olivia, Lucas, Nathan, Joline, Mila och min nya lilla 😉
Så söta hela samlingen! ♥️ Ett förslag till är Melanie ♥️
Jag funderar på Maisie Grace.. Kanske.. Vad tror ni om det?
Grace är så vackert!
Hon är helt underbar, och dina andra också!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Vilken vacker skara du har :) Grace är fint 👍
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jag tycker också att hon ser ut som en liten Grace :)
Grattis till en ny liten sötnos 😊 och så fina allihop.
Tack för de fina kommentarerna allihopa ☺️ Är ganska så nöjd med min samling just nu, dock har jag egentligen lite för lite plats för allihop.. Men då kommer man ju till det (för mig) jobbiga beslutet om vem som ska flytta..
Så söt flicka. Var hitta ni musse pigg blöjan och hitta nemo?
oh vilken fin samling du har så söta ❤️
Jättesöt, nog den sötaste jag har sett någonsin!🙂
Allie tycker jag skulle passa henne.
Var dig själv, det finns redan så många andra.
Det är så roligt att höra att ni tycker om Maisie Grace! Värmer gott med alla fina kommentarer ☺️ #36 Jag vet inte vart blöjorna är köpta, du får kolla med Fia81 om hon vet då jag köpte Maisie Grace av henne 😉
Så söt hon är 😍 har du bestämt att hon ska heta Maisie Grace? Det är ett sött namn. Hela din samling är fin, speciellt Lucas för han ser så finurlig ut.
#41 Ja, nu är det bestämt ☺️ Lilla Maisie Grace ☺️ Tack, jag gillar också Lucas, han är så lätt att fota 😃
Bra namn, på alla!🙂
Tack GullMay ☺️
Mycket fin samling du har och lilla Maisie Grace var ett fint namn❤️
Tack Änglahår ☺️