Reborns iFokus

Reborns

Etikettbildtrådar
Läst 984 ggr
[-lollo-]
0

Bytat...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…kläder och lite bilder har det blivit idag. Om man vill förnya lite kan man ju alltid prova att göra om pojke till flicka och tvärtom så blir det lite roligare att fota och vips har man två nya dockor! 😉

[-lollo-]
0

Elsa har blivit Elias och Elias har blivit Elsa! 😉

[-lollo-]
0

Vilken liten söt pojke som helst kan bli en gullig flicka med spets och grejor! 😉

thea_thea
3

Är du skånsk?Skrattar

rebornmom
1

Såå kul med lite ombyte, har provat några gånger också, men har nästan alltid slutat med att jag bytt tillbaka, stephanie var pojk ett tag men nej. 

Hursomhelst , dina små är så söta!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

RebeccaDaisy
1

Så söta! Härligt att bara kunna byta, alltid roligt med omväxling! ♥️ Jag har dock precis som rebornmom alltid bytt tillbaka till det jag först såg hen som, vet inte varför, bara blivit så! :)

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Fia81
1

WOW så fina dom blev :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Carerik
1

Klart de kan vara vilket som, söta som både ock! Men håller med om att som man såg dem från början brukar man byta tillbaka till. Min Luli är den som faktiskt nog får byta för gott.

Cocobella
1

Superfina!!

Mittenskittens464
1

Godingar 😍 Jag kör lite crossdressing på mina med ibland, men än så länge har de alltid fått byta tillbaka igen 😉 Lite kul att köra lite olika kläder på dem ju! 👍🏻

GullMay
1

Nog är det så att man har en uppfattning om vad det är för kön redan från början. Jag tycker att det för det mesta gäller även när man köper kit för att reborna!

Sen är det ju alltid 🙂kul att testa nytt.