Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 605 ggr
reborn20
0

olika reborn doll kit

hej jag är ute efter en ny reborn docka men jag kan inte många dock kit. tänkte om ni kunde säga olika kit :)  vill hitta den rätta igen.

Cocobella
0

Vad gillar du? Stängda eller öppna ögon?

[GråHäxa]
0

Vad gillar du för typ av reborns då? Öppna eller stängda ögon? Någon favorit skulptör? Prematur, nyfödd, toddler?

Carerik
0

Titta efter dockor här på sidan, många skriver vilket kit deras docka är av. Du kan ju alltid fråga om du ser en docka som ser intressant ut. Det finns ju enorma mängder olika kit och om du ska gå igenom de alla tar det nog flera år…… Som sagt det är bara att du kollar igenom sidorna här så kanske du hittar den du är ute efter, det finns ju så många fina, något borde du hitta. Lycka till!

Cocobella
0

Jag är sugen på andi med stängda ögon. Älskar Coco malu, tami och Harry tex (bara googla Reborn och så namnet så kommer bilder upp) det finns många fina

[GråHäxa]
0

Här kan du tex kolla igenom kit från olika artister http://www.puppen-traumland.de/Reborn-Doll-Kits/LDC-Doll-Kits/By-Doll-Artists/

Silvana B
0

Du kan se ännu flera kit på www.oncesoreal.com

reborn20
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 5
Förhandsgranskning av bild 2 av 5
Förhandsgranskning av bild 3 av 5
Förhandsgranskning av bild 4 av 5
Förhandsgranskning av bild 5 av 5

jag gillar mest sovande :)  har min älskade savannah som jag älskar

Cocobella
1

Söt! jag gillar tvilling a och b, lillesol, andi tex som är sovande :)

Carerik
1

Savannah är jättesöt!

reborn20
0

tack . i morgon ska jag köpa hennes nya bilbarnstol. den jag har är lite sliten och omodern