Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 693 ggr
rebornmom
1

Min nuvarande samling

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Efter att genom åren haft över 40 reborns känner jag mig väldigt nöjd med de tre jag nu kommer att ha, Stephanie är min lilla steffi unge, den första Tegan av LLE jag någonsin haft och hon är en helt otroligt liten bebis som inte är så liten, min kärlek till denna steffiunge är obeskrivlig. Liviana är hos Silvana för att få liv men första gången jag såg kitet ångrade jag mig så att jag inte förbeställde, det var ren lycka då jag fick tag på kitet till slut. Hon är helt fantastiskt skulpterad. Och lilla Milja , min allra första som fyllde 4 år den 9e december och som är mig så kär, under dessa fyra år har hon endast blivit tillfixad en gång då hon blev mattad och fick hår hos Silvana. Med andra ord kan jag säga att jag är nöjd med mina småttingar. Inte för att jag inte varit det med dem jag sålt men ibland kommer tuffa tider och beslut måste tas. Jag älskar innerligt alla jag har haft men de jag har nu känns ett just nu. ❤️

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[sus57]
0

Vilken fin samling du har 💕

[GråHäxa]
0

Det är en jättefin samling du har! Det skall bli så spännande att se Liviana när hon har fått liv, det är verkligen ett charmigt kit 🙂 Vilket fint namn också föresten ^^

RebeccaDaisy
0

Väldigt fin samling! Jag är också så nyfiken på att få se Liviana när hon är klar! Gillar kitet mycket! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

tottis1
0

jättefin samling av söta bebbar

Fia81
0

En mycket fin samling :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Carerik
0

Jättfin samling, gillar ju din Steffi supermkt, en favorit bland andras reborns. Att byta ut och förnya är en del av det roliga med denna hobby men tror att man nog har en favorit som får hänga med. Har min Sally som inte är den finaste el bästa jag har haft men hon får hänga med liggande i en gammal vagn, lite bortglömd men inte såld….

Swadika
0

Så fina de är :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

GullMay
0

Riktigt fina, ska bli kul att se Liviana när hon är färdig.

rebornmom
0

Tack alla!

En liten update på Liviana är att hon har börjat få hår !! Det är otroligt spännande att få följa hennes väg mot att få bli bebis. ❤️😃

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus