distributionsterminal?
Min reborndocka ska komma idag står det på postens sida följer paketet via postnord men det står att paketet kommit fram till en distributionsterminal har aldrig sett det förut när jag kollat via posten och väntat på en docka, är det någon här inne som vet vad en distubitionsterminal är? stannar den där för att sen åka vidare till utlämningsstället?
ha en bra dag :)
Jag skulle gissa på att det är postterminalen där paket sorteras på för att sedan skickas vidare. På postterminalen i tex Göteborg jobbar de dygnet runt så där i från borde paketet snart skickas vidare till utlämningsstället :-)
#1 Ja jag hoppas det kommer fram som det ska, har ju väntat reborndockor innan via posten och då har paketet alltid kommit fram vid 12-1 på dagen det har aldrig stannat upp på någon distributionsterminal , men får vänta och se kanske kan bli lite förseningar nu innan jul dem har mycket paket och skicka säkert
Ja det kan ju säkert vara lite långdraget när många skickar paket i juletid. Men det brukar vara många ungdomar som jobbar extra på postterminalen i december så vi får hålla tummarna att de hinner med de extra trycket 🙂
Det kanske varierar lite om de mellanlandar på någon terminal eller ej, har varit med om att de står så ibland och ibland inte. Kanske beror det på var ifrån i landet/världen paketet kommer ifrån :)
Den kom fram nu går och hämtar🎁
Åh vad spännande! 🙂
Spännande ❤️
👋
"Små stjärnor lyser också i mörkret"