Vill verkligen hitta...
Jag vill så hitta ett kit som bär STL 44-50 alltså mindre bebis. Alternativt en redan klar bebis. Sovande.
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
Puttar upp, då jag insett att det blir otroligt dyrt att få hem ett "billigt" kit, ber jag er, är de några här som har ett eller två kit liggandes 16-20inch som de vill sälja??
Jag har tyvärr bara väldigt dyra kit här hemma just nu, har äntligen fått hem flera preordes som jag väntat på! Sen har jag ju såklart en liten sovande griskulting som letar efter sitt egna hem om det är intressant? Mitt tips är puppen-traumland.de. Kollade precis och tex. ett Hope kit, med kropp och ett kilo glaspärlor till fyllning blir ca 766kr med nuvarande valuta kurs, totalt för att få hem levererat fram till dörren! Så mycket billigare än så tror jag inte att du kan komma undan. Du kan ju såklart hoppa över den anpassade kroppen och glaspärlorna till fyllning men tänker att det ändå behövs och frakten blir ändå det samma! (14EUR) Det som är extra bra ett det alltid levereras till dörren så behöver inte hämtas på posten! Lycka till! 😊
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Jo de är ju så, men samtidigt finns inte de kitet ja vill ha här i europa :( Billigaste ja kan få hem henne för är 800, med risk för tull, eftersom de kommer från USA… Får leta efter nått annat kit :(
Griskultingen är söt, men ville måla en själv och ge till min mamma som samlar på grisar, men de får bli ett annat projekt
Då hade jag beställt det kitet som du vill ha, om jag inte minns fel så är det tullbefriat upp till 1400kr och 800kr är ju under det värdet! 😊 Jag har handlat en hel del från både Ryssland och USA, tullen är inte så farligt dyr allt beror ju på vilket värde din vara har! En vara under 1000kr är en såkallad lågvärdeförsändelse. Så jag tycker att du ska beställa det kit du faktiskt väldigt gärna vill ha!
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Ja jo om jag beställer den från Bountiful baby som gjort ben och armar till kitet så plus ett till kit för att komma upp i deras minimun summa så kostar de med frakt drygt 800