Väntan!
Nu är det väntans tider här hemma! Så vill dela med mig! Har turen att vänta på två custom orders! Har börjat bli tomt här hemma när de som är för adoption börjat hitta sina hem och de tre som är kvar får vänta på sina nya hem i sina lådor! Vill inte avslöja för mycket men när bilder från artisterna anländer kommer jag dela med mig av dem! En nyfödd sovande bebis i vinyl som jag suktat efter ända sedan kitet kom ut och har nu en artist som gör henne precis som jag tänkt mig! Hon är nog klar nästa eller näst nästa vecka. ❤️ Sen har jag idag bokat en liten liten helkropps silikon flicka, hennes målning är klar och bilder väntas från artisten imorgon! Så spännande! Men sen ska hår rotas så hon är klar om omkring en vecka! Längtar så! Hon är också en liten jag tittat på sedan preordern började, men har hela tiden kommit saker i mellan! Men inte nu hon är min födelsedagspresent till mig själv! ❤️ Har också flera bebisar som är under målning och rotning just nu! Två lite ovanliga och udda kit som ska bli extra roliga att visa upp! Sen blir det ett tvilling par som ska målas lagom till jul! ❤️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Låter spännande! Ser fram emot bilder sen! 🙂
Ååååå vad spännande 🥳
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Det är så kul att vänta på nya små! Och ska bli kul att få se dem när de kommer hem! ☺️
Så spännande!!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Ser fram mot bilder!
Bilder har nu kommit på min lilla silikon flicka! Hon ska heta Lucie här hemma en annan stavning av Lucy som är hennes skulpturs namn, det betyder ljus. Hon är min allra första mini bebis, ska bli väldigt roligt! :) Nu ska Marina bara rota hennes hår sen är hon klar att komma hem! ♥️ Bild från Marina på Lucies första bad :)
Å vilken liten skönhet 😍 Stort Grattis 🎈Vill se massor av bilder sen 😃
Självklart kommer massor med bilder! Längtar sååå och är dessutom väldigt dålig på att vänta! Så nu tänker jag använda tiden till att hitta lite små tillbehör till henne! Marina berättade att min Lucy är den första förutom hennes egen som får stanna i Sverige, känns roligt! ♥️
Å så go och liten 😍 Jag vet en kvinna som syr underbara kläder och tillbehör till dessa små. Säljaren är jätte trevlig, jag har själv beställt av henne flera gånger 🙂 Hon kan även sy på beställning, om hon har tid 👍
https://www.etsy.com/se-en/shop/gerdavankeulen?ref=search_shop_redirect
Ooj en sån liiten plutt! 😍 Får plats i en hand! 🤪 Jättesöt och vilken ljuvlig näsa och välgjort ansikte fast den är så liten! hi hi Vet inte varför men jag gillar söta näsor alldeles extra mycket. Har alltid gjort konstigt nog.❤️😃
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Tack för bra tips Fia81 har nu beställt lite saker från henne! Fanns massor med fint! 😍 Tjeja, ja jag älskar också hennes näsa! Tycker att det är så fantastiskt att få en så välgjord i så liten storlek man vet att det ligger massor med hårt arbete bakom! ♥️ När Marina rotat klart hennes hår ska hon ha en fotosession innan hon får komma hem. Ska bli så roligt att få se min lilla plutt när hon är färdig! Jag har valt blont hår på henne. ♥️
Idag kom en första bild på min godbit som Olga jobbar med! Olga är inte bara en duktig artist utan dessutom väldigt trevlig och mejlar mycket trevliga mejl! Jag känner mig så förväntasfull att få hem denna lilla godbit! Nu ska hon bara målas klart, få ögonfransar och är sedan klar att börja sin resa hem! *Längtar* 😍
Vilken liten goding! 🙂 …hon ser så nöjd ut! En riktigt söt liten tjej! 🎈
Så söt hon är! Ska bli kul att se fler bilder på henne framöver!
Sååååå fin 😍😍😍 Förstår att du längtar 🙂
Tänk två så olika men absolut lika söta, känner mig oxå lite sugen på en pytteliten men det får nog vänta ett tag, vill bli av men ngn först….
Vilket underbart gulligt litet ansikte ❤️ Blir spännande att se fler bilder sen :)
Dom är verkligen fina och båda två har så gulliga ansiktsuttryck😍
Jättefina små sötnosar du väntar på! Är det lillesol? 😍
~ Hannah-Anastasia ~
Så fina. 🙂
Ni är så gulliga! ♥️ Ja, det är Lillesol! :)
Hoppas du får lika roligt med din mini bebis som jag har. Virkar en juldress till min lilla Lisa. Väldigt smidigt o tunt att virka i mjukt vävgarn. Tror banne mej jag inte har haft så roligt på länge. Kanske säljer min stora silikon Emma nästa år.
Ååå kan inte du visa en bild på juldressen! Jag kan ju inte virka eller sticka! Så har börjat sy lite till henne! Hoppas hitta någon som kan virka en julklädsel till henne! :)
Är så himla nyfiken på din feta lilla läckerbit, så härligt kit och så fin bebis det blir.
oh så fin förstår att du längtar
Lillesol, självklart! Kom ej på vilket kit det var, hon är bedårande och så "bebis" lik, har bara sett några få med alldeles för stor kalufs.. Hoppas hemfärden går snabbt, som med allt man köper vill man ju ha det " i förrgår". Ska bli så kul att få se hela henne.
Ja, jag längtar så! Önskar man kunde skynda på hemfärden! Men hon bör vara hemma i nästa vecka iallafall, så får väl träna på mitt tålamod och vänta! Under tiden funderas det på namn och har handlats lite mysiga och juliga kläder till sötnosen! Jag har faktiskt också bara sett Lillesol med lite för mycket hår! Tills jag såg en Lillesol som Olga gjort. Det är där Olga är så bra! Hon är verkligen duktig på att måla realistiskt så hon var självklar som artist för detta kit! Ska bli så mysigt med ny bebis här hemma! Är så tomt nu! Så blir många foton när hon kommer hem! ♥️
Hon är helt bedårande 😍 🎈 Hennes lilla mun är så söt och hennes dubbelhaka är såååå go.
Grattis 🥳 Sol är bedårande 😍 ☀️ När tvillingarna äntligen kom hem, så fick jag åka till andra sidan stan och hämta dom. Posten (tullen) hade skrivit fel slutsiffra i postnumret…
Grattis 🎂 Vilken ljuvlig liten sol, sådant sött ansikte ❤️ Himla söta kläder med, är det newbie tro?
Visst är de snurrigt när man väntar på paket ibland! Jag fick också åka till andra sidan stan för att hämta paket en gång. Självklart hade jag beställt över 6 kg fyllning den gången 😓
Tack! 😘 Ja det är Newbie! ♥️ Ja, man tycker ju att posten borde ha koll. Det borde ju skickas tusentals utrikes paket varje dag! Men ändå är dem i chock när mitt paket snurrar runt fram och tillbaka. Men får väl vara glad att det kommit fram iallafall! ♥️
Ja man tycker ju det. Jag börjar blir riktigt förvånad över att paketen lyckas komma fram varje gång haha 😃
Den nappen ser riktigt go ut 😍Riktigt julig!
Så söt hon är lilla Sol :) Älskar hennes lilla mun😍
Grattis till dona sötnosar 💕💕
Men jösses , vilken underbar liten sol!
~ Hannah-Anastasia ~
Underbar liten tjej! Jättefin! 🙂❤️
så söt hon är lilla sol 🙂
Så söt hon är lilla Sol 😍 Har hon rotat eller målat hår?
Hon är ljuvlig! Blir nästan lite avunds… Det lilla,lilla leendet är perfekt, man undrar verkligen vad hon drömmer om. Förstår ej hur posten jobbar ibland, det tar två dagar för ett paket från ex Tyskland att komma in i landet och när posten tar över därifrån så tar det en vecka att skicka paketet från Örebro till mig. Det känns ibland som posten och SJ sköts av samma personer, ofta strul och förseningar…..
Tack, för alla gulliga kommentarer! 😘 Jag är så nöjd! Hon är så perfekt knubbig! SweetBlossom, hon har tunt målat hår. Så att det precis ser ut som bebifjun. Tar bilder i morgon :) Ja, Carerik där har vi det! Samma person som sköter SJ och posten! :D
Just det! Lilla Lucy blir klar nu i dagarna! Marina ska skicka bilder nu i veckan! Sen beräknas hon vara hemma i slutet på denna eller början på nästa vecka! 😍 Sen väntar vi faktiskt på en liten silikon tjej också! Som förhoppningsvis är hemma innan jul! Längtar så mycket! ♥️
Håret ser verkligen naturligt ut 😊 Jätte fin, verkligen.
Så fin!!! Och härligt namn med sol! ♡ Grattis grattis!
Så underbart söt lilla Sol är! 💕
Hon ser ju urgullig ut 😍 Grattis till din lilla sessa! ❤️
ÅÅÅÅÅ så go 😍😍😍 Denna lilla skönhet vill man bara "äta" upp 😃
Lilla goding så söt! 😍
Nämen åh! Kan man vara sötare? Hon ser ut som en vacker liten älva ❤️ Förstår att du längtar tills tisdag :)
Uj vad lilla Sol ser realistik ut! Sötbebis du fått tag i! ❤️
Vilken liten karamell! Söt som socker!
Vilken liten goding! 😍🎈
Så himla fin din lilla silicone flicka!😍. Håller med Gråhäxa om att hon ser ur som en liten älva :).
Igår kom min lilla Älva hem! Har bestämt att hon får behålla sin stavning av Lucy, känner att det passar henne! Har jobbat massor med natt och idag när jag äntligen skulle fotografera regnade och ljuset var mycket dåligt! Så Lucys första bild hemma blev med min mobilkamera som inte behöver lika mycket ljus, jag har sytt ett litet vinter inspirerat babynest till henne att sova i! ♥️
Ja du har gjort ett fint kap med Elsa! Grattis! 😃
Å Lucy.. vilka goa dubbelhakor hon har! 😍
Grattis till två riktigt fina flickor 😍 Och vilket vacker babynest du har sytt 😍
Vilka otroliga små sötnosar 😍 Lucy är ju så himla fin den lilla älvan ❤️ Jättefint babynest du har sytt också 👍
Oj, så liten och söt lilla Lucy är och vilket jättefint babynest du har sytt! Ser varmt och gott ut! Lilla Elsa ser också fin och go ut! 😍 🎈
Tack, det minsta babynestet jag sytt :) Dem är så goa båda två! Jag hoppas på bra väder imorgon så de kan bli varsin bildtråd till tjejerna! ♥️
Så söta små flickor, gillar lilla Lucy i sitt fina baby nest.
Så fina små flickor! Riktiga sockerbitar 😍
Mycket fin samling! ❤️ Och vad kul att vänta på en ny liten (det kommer hem en ny liten till mig också i januari ☺️)
Jätte fin samling 🙂 Vad spännande att vänta igen ❤️
Kram till er! ♥️
Så mkt fin samling du har, hade glömt den lille elefanten. Kul med väntan, väntar oxå på en ny liten en.