I väntan på Hope aka "mini"
Jag har valt att adoptera hem en söta lilla prematuren Hope av Sabine Hansen, även känd som Mini målad av RebeccaDaisy här på iFokus :) Detta för att Isabella var en docka med negativ bakgrund. Hur söt och go den dockan såg ut att vara så litar jag på de som varnat mig för dockan så att säga och jag följer mitt hjärta som säger att det är rätt av mig att få hem lilla Hope då jag LÄNGE velat ha just denna dockan, men det har alltid kommit nåt ivägen när jag väl beställt och sen fått ångrat mig bara för dessa hinder, men nu ska hon ÄNTLIGEN bli min prematur- docka och hon kommer passa så bra med Jasper då dem nästan ser ut som syskon/tvillingar, bara det att Hope blev mindre pga att Jasper tog all plats och tillförseln av näring m.m räckte inte lika bra till Hope, så hon kom ut för liten (metaforiskt alltså :p) Jag betalade summan inatt och RebeccaDaisy har fått in pengarna, så på måndag ska hon skicka denna lilla docka till mig, längtar!
Nu till det roliga; bilder jag fått att lägga upp här!
Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället
Spännande, Grattis 🥳
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Så glad att hon får komma till dig! ❤️ Alltid roligt när man kan fortsätta se sina små verk! ❤️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
så kul grattis till denna lilla fina hope
Så roligt! Grattis till lilla Mini! 🙂🎈
Grattis! 😍
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Grattis! 😊
Grattis! Ser fram emot att få se bilder på Jasper och Hope tillsammans
Grattis 🎂 Det skall bli kul att se fler bilder på denna söta lilla tjej 🙂
Va roligt att du hittat en liten tjej 😍 Grattis 😊
spännande ska bli kul att se bilder
Spännande!