Reborns iFokus

Reborns

Etikettbilder
Läst 667 ggr
Mittenskittens464
2

Glad Lucia!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Glad Lucia önskar min nya lilla tjej! Just nu bor hon hos min syster, som skickade dessa gulliga bilder på min lilla Lucia-firare 😍 På fredag ska jag äntligen få träffa henne för första gången på riktigt och det ska bli så kul!

Schampoovera
1

Luciabilden var ju såå obeskrivbart söt.
Ser ut som hon varit uppe tidigt för att lussa och blivit lite gäspig =)

RebeccaDaisy
0

Så söta bilder! Väldigt gulligt av din syster också att skicka så fina bilder! 😘

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Rosa Muffins
0

Vilka härliga bilder, Lucia-bilden är mitt i prick - en liten Lussebrud som vaknat i ottan och är fortfarande nymornad! 🙂Grattis till nytillskottet, hon verkar vara en söt liten tjej

[GråHäxa]
0

Vilka härliga bilder! Ja det ser verkligen ut som att hon blivit sömnig för att hon varit uppe tidigt för att lussa 🙂Roligt att ha en syster som du kan dela ditt intresse med 🙂

Mittenskittens464
0

Tack för alla fina kommentarer! Ja, min favorit är också den när hon är klädd som Lucia. Hon är ju så söt, min lilla nya! Fast ett namn skulle hon ju behöva förstås 😝

Carerik
0

Hon är ljuvlig, älskade bilden med pepparkaks mössan…

tottis1
0

oh va söta bilder hon är bedårande söt❤️ grattis till denna lillla tjej spännade att se vad hon ska heta

Mittenskittens464
0

#6 Ja, Carerik, hon är ljuvlig och jag längtar tills jag får träffa henne! Och tack, jag gillade verkligen den där mössan åkt ner en smula.. Den var lite stor om man säger så 😉 #7 Tack ☺️ Jag tycker ofta det är svårt att välja namn innan man mött dem på riktigt, så även om jag vetat om lilltösen i några månader nu så har hon fortfarande inget namn.. Men det kommer sen 😉

rebornmom
1

Glad lucia till er med! Hon är otroligt gullig!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

[sus57]
0

Detsamma till er!!

loolan
0

Så söta luciabilder❤️ Glad lucia till er med🙂

Fia81
0

Så fin :) :) :) Stort Grattis. Vad många härliga outfits :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Mittenskittens464
0

Tack allihopa för de fina kommentarerna! ☺️