Reborns iFokus

Reborns

Etikettköp-och-sälj
Läst 1878 ggr
tess03_
0

Väntar ny docka, Isabela

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

En tråd om en docka jag har reserverat :) Detta blir min första silikon- docka/reborn och resan till att få hem henne kommer bli rolig och förväntansfull och fylld av  längtan! 

Jag har reserverat dockan Isabela, skapad av Tasha Edenholm och målad av Marianne (rebornmarianne.com)

Hon är inlagd i kategorin "Fyndhörna" och det är enda anledningen till att jag har råd med dockan, men jag har inte råd med hela summan direkt, utan jag betalar av varje månad :) Jag lånar bilder från Mariannes hemsida. Titta och njut av denna trollungen!

Ps: Ej helkropps- silikon, rumpan är av tyg.

Kritisera inte- döm inte, lev ett gladare liv istället

tess03_
0

Ska skaffa en vägghylla där jag ska sätta upp dockorna fint på rad som prydnad  :) Dem tar för stor plats annars!

tottis1
0

jättefin bebis förstår

tottis1
0

att du längtar datorn fick spatt skickade i vägg mess innan jag skrivit klart

tess03_
0

Hehe okej. Ja den dockan ser verkligen ut som en riktig goding :D

Fia81
0

Grattis 🙂 Hon ser fin och go ut 🎂

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

RebeccaDaisy
0

Stort Grattis! Hoppas du delar med dig av lite bilder när hon äntligen får komma hem! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

tess03_
0

#Fia81 Tack :) Ja visst gör hon!

#RebeccaDaisy Tack så mycket! Ja det kommer jag absolut göra! Hon ska få en egen tråd efter jag meddelat i  denna tråden att hon är hemma :)

rebornmom
0

Grattis ! Så kul! 🙂

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

tess03_
0

Tack #rebornmom :D Ja!

[-lollo-]
0

Vilken liten goding! 🙂 Hon ser rund och go ut! 🎈

tess03_
0

Det gör hon! Så sött :)

Silvana B
0

Så gullig. Jag tycker det ser ut som likadan bebis som Madelen köpte av samma säljare där armarna lossnade. Säljaren vägrar ta tillbaka den eller laga den. Inte för att vara taskig men ett litet varningens finger är nog på plats här.

cookies1994
0

#12 Det är rebornmarianne som säljer silikondockan. men det är inte marianne som skapat elr målat dockan utan det är tasha edenholm om jag minns rätt, marianne har bara köpt dockan och säljer vidare den nu

Silvana B
1

Ja hon gjorde samma till Madelen. Men eftersom Marianne är återförsäljare så tycker jag att hon borde ha ett visst ansvar för det hon säljer. Armarna på Madelens docka lossnade redan efter 14 dagar och hon fick till svar av säljaren att hon kunde laga den själv. Nu har Madelen också en skuld som hon oavsett måste betala. Jag tycker snart att det är på plats att göra som i USA ha en tråd om scammers där oseriösa säljare finns. Detta är andra gången Madelen blir lurad.

[GråHäxa]
0

Det är en jättesöt docka, synd om det är fel på den :(

Jag håller fullständigt med dig Silvana B! På tex Doll-Fan brukar det ju finns bra med varningar, kan vara bra att göra en sökning där innan man handlar något. Synd att det skall vara så kenpigt att få varna människor för bedragare i Sverige.

cookies1994
0

#14 Oki visste inte det men nu vet jag

tess03_
0

Kan man laga den själv så, sen har jag min nuvarande docka som en prydnadsdocka bara och det kommer Isabella med vara. Enda gången jag kommer röra den dockan är för att fota och lägga upp här. Jag har slutat "leka" med dem och visa upp dem för reaktioner, tycker det känns konstigt att göra nu när jag har en dotter att visa upp istället :p Men får se… Lossnar armen så lätt över bara en plåtning, då kommer jag bli besviken, men så lätt ska dockor inte gå sönder heller, men vi får se.

tess03_
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Nya bilder på trollungen :)

tottis1
0

så himla sot  och mycket hår

Fia81
0

Mums så söt 🎂

[GråHäxa]
0

Verkligen en söt liten trollunge 🎈

tess03_
0

Tack för fina komplimanger om henne :) längtar tills hon sitter bredvid Jasper!

tottis1
0

dom kommer att bli ett sött litet par

SweetBlossom
1

tess03 jag har sänt dig ett pm. Jag har varit och sett och känt och klämt på denna docka.

[sus57]
1

En liten goding 💕

tess03_
1

#24 har svarat dig i pm :) #25 ja hon är det!

tess03_
1

Har fått tillräckligt med info för att säga att denna docka får nog hitta ett annat hem. Det skär i mitt hjärta men de varningar jag fått om henne i pm och här överväger nu mitt beslut. Letar härmed vidare efter en annan docka. Någon som har en mindre docka? En prematur kanske? Gärna en som blundar.

tess03_
0

Håll utkik efter en väntar- tråd om dockan Hope/mini :)

Fia81
0

Håller utkik :)

tess03_
2

Denna tråden kan låsas nu då jag inte har användning av den, men låter den vara kvar här då andra kan läsa att det finns lite negativt med denna dockan Isabella.

rebornmom
0

Låser tråden :)

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

Inlägget är låst för nya kommentarer