Lovalie December
Äntligen har jag hittat en artist som gjort en heeeeeelt fantastisk Serenity av Laura Lee Eagles Limited Edition ! Jag har letat mig tokig efter en biracial baby i detta kit och äntligen :)<3 Kommer om ca 1 vecka och vi längtar hela familjen:) Jag målar egna reborns men att få adoptera en som någon annan gjort är helt otroligt :) Hon ska heta Lovalie December <3 (Bilderna är från artisten Little Hart Nursery)
Ååå stort grattis till din lilla tjej! Alltid extra roligt när man länge letat och väntat på sin bebis! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Jätte fin tjej, Stort Grattis 🥳 🙂
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Tack❤️ Ja det är så spännande :) älskar att hon är full limbed också:) Ska bli kul att klä henne i bodys tex 😁 Rebecca jag har sett dina dockor och tycker du är fantastiskt duktig! Älskar den lille julgrisen💕 min dotter skulle älska en sådan men jag har aldrig prövat att måla djur☺️ Kanske beställer en av dig efter jul 😊
Tack nettan3S! Så gulligt skrivet! Det värmer verkligen! ♥️ Om din dotter vill ha julgrisen i julklapp får du gärna höra av dig! Om hon säljs här på iFokus istället för Tradera kan priset diskuteras lite! ;) Annars får du gärna höra av dig efter jul med! 😊
Åh vilken söt liten en ❤️ Gillar detta kitet det är verkligen fint.
Vilken vacker "bebis"du får, gillar oxå den lite mörkare hudtonen, det är oxå ett fantastiskt kit.
Så himla söt!!
Tack snälla💕 hon är efterlängtad:)
Så fin! stort grattis❤️
Grattis!
Grattis!!!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Tack❤️
så söt hon är
Gosig! 😘
Oj så fint målad! Och håret matchar med precis lagom mycket också! Superfin liten goding som man nästan får diabetes av att titta på! 😍 hi hi
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Åååååååååååååååååå!!!!!
Tack! Ja hon är så fin!❤️ Snart är hon hemma:)