Reborns iFokus

Reborns

Etikettvåra-reborns
Läst 846 ggr
nettan3S
1

Lovalie December

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Äntligen har jag hittat en artist som gjort en heeeeeelt fantastisk Serenity av Laura Lee Eagles Limited Edition ! Jag har letat mig tokig efter en biracial baby i detta kit och äntligen :)<3 Kommer om ca 1 vecka och vi längtar hela familjen:) Jag målar egna reborns men att få adoptera en som någon annan gjort är helt otroligt :) Hon ska heta Lovalie December <3 (Bilderna är från artisten Little Hart Nursery)

RebeccaDaisy
0

Ååå stort grattis till din lilla tjej! Alltid extra roligt när man länge letat och väntat på sin bebis! ♥️

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

Fia81
0

Jätte fin tjej, Stort Grattis 🥳  🙂

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

nettan3S
1

Tack❤️ Ja det är så spännande :) älskar att hon är full limbed också:) Ska bli kul att klä henne i bodys tex 😁 Rebecca jag har sett dina dockor och tycker du är fantastiskt duktig! Älskar den lille julgrisen💕 min dotter skulle älska en sådan men jag har aldrig prövat att måla djur☺️ Kanske beställer en av dig efter jul 😊

RebeccaDaisy
0

Tack nettan3S! Så gulligt skrivet! Det värmer verkligen! ♥️ Om din dotter vill ha julgrisen i julklapp får du gärna höra av dig! Om hon säljs här på iFokus istället för Tradera kan priset diskuteras lite! ;) Annars får du gärna höra av dig efter jul med! 😊

[GråHäxa]
0

Åh vilken söt liten en ❤️ Gillar detta kitet det är verkligen fint.

Carerik
0

Vilken vacker "bebis"du får, gillar oxå den lite mörkare hudtonen, det är oxå ett fantastiskt kit.

[sus57]
0

Så himla söt!!

nettan3S
0

Tack snälla💕 hon är efterlängtad:)

loolan
0

Så fin! stort grattis❤️

GullMay
0

Grattis!

rebornmom
0

Grattis!!!

~ Hannah-Anastasia ~

Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus

nettan3S
0

Tack❤️

tottis1
0

så söt hon är

nettan3S
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lovalie postades från England igår💕 hur lång tid tar det tro innan hon är här? Föööör lång tid såklart 😅

RebeccaDaisy
0

Gosig! 😘

Tjeja
0

Oj så fint målad! Och håret matchar med precis lagom mycket också! Superfin liten goding som man nästan får diabetes av att titta på!  😍 hi hi

Medarbetare på FågelmatningDjurparkerVilda djur och Politik i fokus.

Frida05
0

Åååååååååååååååååå!!!!!

nettan3S
0

Tack! Ja hon är så fin!❤️ Snart är hon hemma:)