Reborns iFokus

Reborns

Etikett: köp-och-sälj
Läst 13157 ggr
[Viktoriaolsson]
40

Lilla Nellie till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej. Jag vill nu sälja min lilla Nellie hon är helkropps silikon och väldigt fin. 😍 dock har hon lite skav på ena örat men inget som syns. Jag säljer henne eftersom att jag fått oväntade utgifter och hon fick tyvärr lämna då hon var sist hfm i syskonskaran. Hon är 48.5cm lång och väger 3900g någon som vill ta sig an denna primessa. Jag tänkte sälja henne skamligt billigt då hon måste bli såld fort! 500kr +frakt på 200kr.

[Viktoriaolsson]
1

Såklart 5000kr +frakt 200

[Viktoriaolsson]
1
Tjeja
4

Du har inte lite fler bilder att visa på henne?🙂

Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.

[GråHäxa]
6

Hmm nu blev jag väldigt misstänksam faktiskt. (Ber så hemskt mycket om ursäkt om jag har fel) Men bilden på dockan du säljer tycks inte vara din???

Hon såldes för 26,946 kr på ebay, och du vill då ha 5000 kr? 🤔

Vikten och längden stämmer inte heller.

Det är dessutom en väldigt begränsad upplaga.

http://thistleberrybabies.blogspot.se/2012/04/aliona-full-body-solid-silicone-baby.html

http://www.thistleberrybabies.co.uk

http://www.ebay.com/itm/thistleberry-babies-full-body-solid-silicone-baby-girl-beautifully-reborn-/271012094301

Fia81
4

Tack GråHäxa för att du tog dig tid att kolla upp detta. Jag håller med dig, det låter misstänksamt… Medlemen är även helt ny och har ingen historia här på reborns iFokus.

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

Tjeja
3

Jo blev misstänksam jag med, därför jag frågade öppet här i tråden efter fler bilder. Äger man dockan själv kan man lätt skaffa fler nya bilder som är egna och inte snodda på nätet.

[sus57]
2

Hm…. Om man köpt en silikon bebis för 26900 så säljer man väl inte för 5000:- Iallafall???? Det är ju ruggit billigt !!

[Viktoriaolsson]
1

Hej allesammans.. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt! Ni har helt rätt! Detta är INTE min nellie.!! Min vännina hjälpte mig att lägga ut annonsen då nellie varit ute på blocket innan. Jag fick tipset att lägga ut henne på denna sidan och fick hjälpen av henne då jag inte är så så värst duktig på datorer.( Är ju trots allt snart 50 så får skylla på det ) bilden kom med av en slump då hon är en storfavorit och min drömreborn. Jag klandrar Heller inte min vän, för visst har denna liknelser med min nellie. :) Jag lägger upp bilder på min prinsessa nedan så kan ni total ignorera bilden ovan. Jag vill även säga att jag förstår att ni reagerar för en sådan docka säljer man inte för 5000kr bara sådär! Ha en fin dag allesammans och det är bra att ni är uppmärksamma Mvh Viktoria.

[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[sus57]
1

Kan du lägga upp bilder så man ser hur den ser ut? Dessa bilder är väldigt olika ser ju inte ut som samma docka?

[Viktoriaolsson]
0

Nellies lilla trasiga fingertopp. Och hon har lite rispor i örat (inget sol syns)

[Viktoriaolsson]
0

Färgerna är inte så skarpa egentligen utan min dotter fick mixtra med ljuset på bilden för att fingertoppen skall synas ordentligt.

[sus57]
2

Lägg ut bilder på hela dockan!!

[sus57]
1

De föregående bilderna ser ju ut som en riktig bebis.

[Viktoriaolsson]
0

Här har vi en bild som "fia" önskade. Nu orkar jag inte lägga upp fler bilder på min skatt. Mvh Viktoria

[Viktoriaolsson]
0

Många tycker att hon är läskigt lik en bebis och blir nästan lite rädda när de ser henne! :) Mvh Viktoria

[Viktoriaolsson]
0

Bilderna är tagna för att hon skall se verklig ut sus57. Det är en del av min hobby!! (Korten alltså) den sista bilden ser hon mer ut som en docka om det är det du vill se. Hemsket vad ni alla verkar sura för ett simpelt misstag! Det är otroligt tråkigt då vi alla här inne delar ett gemensamt intresse låt oss istället ha god ton Mvh Viktoria

Fia81
1

Det är en söt tjej du har :) Ett tips är att du även visar en bild på hennes skadade öra, en bild utan nappflaska mm då hittar hon sitt nya hem snart :)

[sus57]
1

Vem har gjort henne?

[Viktoriaolsson]
0

Hej! Jag har ingen aning, jag köpte henne för ca 3 år sedan och då köptes hon på tradera och kostade mig 9000kr jag fick tyvärr inget födelsebevis eller certifikat med henne. Hon kommer skickas med lite kläder vid köpet, små tossor newbie kläder klänningar strumpbyxor med spets och massa annat superfint! Mvh Viktoria

Tjeja
0

Jättesöt liten tjej du har där Vicktoria! Uppskattar att du lägger upp så mkt bilder på henne också! Var ifrån köpte du henne? Hur länge sedan var det? Har du några papper/certifikat till henne? Vem är skulptören och vem har rebornat henne? Vad skickar du med för tillhörigheter till henne? *intresserad*

[Viktoriaolsson]
0

Hej tjej. Hon är verkligen min ögonsten lilla nellie! Hon fångar allas uppmärksamhet och blick. Verkligen en bedårande liten dam <3 som jag skrev i inlägget ovan så köpte jag henne på tradera för ca 3 år sedan och för 9000kr hon var då imoterar från USA av den tidigare ägaren. Hon

[Viktoriaolsson]
0

Hade tyvärr ingen födelsebevis eller certifikat med sig.! Jag kommer att skicka med en present och om så önskar linda in henne fint och täcka ansikte. Mvh Viktoria

Tjeja
0

"hon var du imoterar"? Menar du importerad kanske? Så hon har haft fler ägare, vet du hur många? Du vet inte vem som gjort henne eller målat henne alls eller vad skulpturen heter? Vet du någonting mer om henne då? Vad för sorts silikon är hon gjord av och hur "gammal" hon är nu (när hon är tillverkad)?

Så inga kläder, napp etc kommer med dockan alltså?

[Viktoriaolsson]
0

Hej igen tjeja. Importerad menar jag såklart ;) Hennes kläder nappar och nappflaska filt m.m medföljer! Bland annat newbie och kappahl strumpbyxor med ankstjärt och små tossor och mössor. Hon har bara haft en tidigare ägare och innan skulptören så två ägare efter den skulpterades ikl mig. :) Vilken silikon vet jag tyvärr inte. Fick ingen direkt information om henne tyvärr! Allt som är hennes medföljer givetvis och det är en del superfint kläder/mössor/tossor. :)

[Viktoriaolsson]
0

Den tjejen jag köpte henne av för 3 år sedan hade haft henne i ca 7 månader. Men var i akut behov av pengar så jag passade helt enkelt på att köpa henne för "fast pris" på tradera.

[Viktoriaolsson]
0

Visar ett litet utplock av de kläder som medföljer. Det finns alltså mer som följer med än det som visas på bild. Mvh Viktoria

[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0
[Viktoriaolsson]
0

Det följer även med en rosa stickad filt och en rosa med prinsessor. Stickad mössa med rosett. Leggings m.m

[Viktoriaolsson]
0

Puffar upp och kan även tänka mig ett byte Mvh Viktoria

Tjeja
0

Det drar verkligen i reborntarmen med ett så frestande rebjudande ! 🙂

Åh massor med fina kläder och grejor till! Trevligt!

Men vad menar du med att du kan tänka dig "ett byte"?  vad för byte tänker du då? Var det inte pengar du behövde?

[Viktoriaolsson]
0

Hon är fantastisk! Jo pengar är alltid välkommet men samtidigt frestande att se vad för en man skulle kunna fått för henne! Som du säger. "Ett bebisberoende" alla ju konstverk och ser olika ut. Pengarna hade vart fint då jag har många barnbarn. Mvh Viktoria

[Viktoriaolsson]
0

Men först och främst vill jag gärna ha sålt henne. ☺ annars kan även ett byte vara intressant. Mvh Viktoria

Tjeja
0

Ja ha, ok, jag trodde du behövde pengar fort! 😃

[Viktoriaolsson]
0

Kapp. Det är egentligen tanken ☺ intresserad?

[Viktoriaolsson]
0

En av de första bilderna jag tog på nellie. ❤

Tjeja
2

Varför har du blandat med bilder på riktiga bebisar?

http://tilatequila.com/isabella-monroes-first-photos/

Tjeja
1

Victoriaolsson jag skickar PM till dig angående intresse.

Tjeja
0

Ok så var hon borta också och avslöjad som bedragare! Tråkigt! han inte skicka något PM ens en gång!

[GråHäxa]
3

Det här är helt klart en scam! Många saker som inte går ihop, riktiga bebisar på flera av bilderna. Ögonbrynen är inte samma på alla dockor/barn. Flera av dina bilder tycks dessutom vara skärmdummpar. 

Du ändrar dig från att snabbt och akut behöva pengar till att vilja byta. Det får mig att tro att du försöker lura till dig en docka som du skall sälja vidare.

[GråHäxa]
1

Ush vad fult 😡

Tjeja
0

Eller hur #57 Mycket som inte stämmer och gör att allt känns fel! 😕

Eventuellt tror jag det kan vara en docka där, men som är i dåligt skick och hon försöker sälja iväg och få till sig en bättre. Antingen för att sälja vidare och tjäna mer på eller för att hon själv vill ha en nyare och finare.

loolan
1

Det verkar ju som att du har en reborn till salu men visar bilder på andra??? Om du vill få din docka såld så var seriös och ärlig! Detta är verkligen inte ok.

[sus57]
1

Vad är detta för en person??

[GråHäxa]
0

Ja det kan säkert stämma Tjeja. Personen har ju tagit på dockan sjömansklänningen som visas på en av bilderna.

Vi får nog vara uppmärksamma på Tradera och Blocket och anmäla detta om personen  ev testar där efter att ha misslyckats här. 

Ingen aning om vem detta är sus57. Nytt konto med förmodat fejknamn.

Fia81
0

Ja det här var ju något nytt 🤔 TS har avslutat sitt medlemskap!

Lena650
1

Jag börjar undra om det inte är den dockan som Madelen Walgren blev avlurad. Hon skulle byta med en person, men Madelen fick aldrig någon tillbaka. Det är polisanmält. Den var någon dag även ute på Tradera o utropspriset var 5000:- Tradera blev kontaktade o annonsen togs bort. Mycket skumt i detta.

Fia81
1

Ja men det är vell klart att det är så! Det var därför TS inte ville visa bilder på dockan… Fy så illa :-(

Carerik
1

Säger bara Fy F-N

Tjeja
3

Ja TS skrev ju att hon haft den på tradera men inte sålt den där innan! Viktigt då att sprida detta o bilder på dockan på alla rebornforum vi känner till så ingen mer blir lurad!

[melindaolsson]
0

Hej! VIKTORIAS DOTTER HÄR!! Min mor blev fruktansvärt ledsen av de ni skrev och tog bort sin konto och sa att det är varför man inte kan dela ett intresse med någon! Känns ju sjukt om den första bilden inte föreställer nellie.. JAG personligen har lagt upp bilden på nellie från hennes dator. Hon har jätte dåligt syn och har ms , detta är det som får henne att glömma smärta och sorg! Det var !!!!MITT!!!!!! Jävla fel att den bilden kom med för morsan sparar alla bilder hon ser på söta bebisar reborn m.m hon lever för detta.. som sagt filten som visas på bilden gjorde att jag direkt trodde att det där är nellie. Hon har själv fått filten från barnbarnet nova. Ska bifoga bilderna på mig nova i samma filt så kan ni jämföra. De övriga bilderna (förutom den översta ) ÄR PÅ HENNES DOCKA HON HAFT I 3 JÄVLA ÅR!!! den har räddat henne genom många skov i sjukdomsförloppet. Sitt inte och klanka ner och anklaga min snälla starka underbara mamma för att vara en lurendrejare för det är hon inte! ! Ni har ingen aning om vad ni har gjort henne illa med skumma hitte på och krösamaja säger till näste krösamaja. . Fan vad ledsen jag är nu.. fattar ni hur ledsen hon är??!! Skäms på er vuxna jävla människor. Bild 1är fel och tydligen den med filten som jag trodde bara hon hade eftersom den inte ses direkt överallt.

[melindaolsson]
0
[melindaolsson]
1
[melindaolsson]
1

Detta är bilder på MIN DOTTER I SAMMA FILT. den fick nellie av oss därav har det blivit fel. Det var inte meningen att ni skulle få en människa att känna sig som en jävla idiot som själ,ljuger,säljer fula dockor och allt ni klämt ur er! SKÄMS PÅ ER!! FYFAN vad jag hoppas ni skäms.. dockjäveln som låsas vara stulen ska den likna nellie tycker ni? Det var liksom det skabbigaste jag sett på länge.. nä hon är vackrare och finare än den stulna dockan. Tvii på er!! Innan ni anklagar,spekulerar,hänger ut människor så ta Fan reda på sanningen.

[GråHäxa]
3

Menar du att bilderna på de riktiga barnet Tila tequilas dotter fortfarande skulle vara din mammas docka? 

Bilderna på den stulna silikon dockan ÄR mycket mycket lik din mammas docka. Jag kan då inte se någon skillnad.

Du måste ju förstå att alla dessa saker ihop med den första bilden gör folk misstänksamma. 5000 kr är mycket pengar för de flesta utav oss. Man har rätt att ställa frågor om saker som verkar underliga när man skall genomföra ett köp.

Ingen utav oss här i denna tråden har ju ljugit eller hittat på saker. Det är frågor, funderingar och länkar. Det som är felaktigt här oavsett om det är ett misstag eller medvetet är alla bilder som föreställer annat en det som är till salu. 

Jag har absolut inte dåligt samvete över att jag ifråga sätter saker som verkar misstänkta. Är detta ett ärligt misstag så är det tråkigt. Men det är inte jag som lagt upp andras bilder på saker jag försöker sälja. Det är MÅNGA som blivit blåsta när de sålt och köpt reborns.. Såna här saker som att lägga upp bilder på andras dockor, olika dockor och barn är EXAKT vad de som scamar gör. Så det är inte det minsta konstigt att varningsklockorna ringer..

[melindaolsson]
0

Där är MIN DOTTER i samma filt behöver jag förklara varför misstaget begicks eller är jag medhjälpare i reborn stölder? Ni människor kommer INTE att sova med gott samvete inatt. Det hoppas jag verkligen.. för min mamma gråter!! Hon bokstavligt talat GRÅTER för vad ni sitter och anklagar hen e för. Hon kan Fan inget om datorer och det talade hon om från början och jag och hennes väninna Marianne fick sitta med henne under dagen och försöka få ihop bilderna som är typ 1000st på datorn och sortera ut nellie på korten. Hon ber om ursäkt men är fruktansvärt kränkt för hon är väldens snällaste goaste bulltank och smäller knappt en fluga i taket. Sov gott på er och tänk nästa gång ni ska gadda ihop er på att åtminstone ha RÄTT!

[melindaolsson]
1

Tjeja du kan skriva till mig om det är så för jag tillåter mig inte låta henne knäckas av psyksjuka felsökande personer! Jag har full förståelse för att reagerar men gör det på ett bra sett! Det finns förklaringar och jag tyckte nog att hon skrev tydligt och klart att hon inte är bra på datorer och det blev fel bild längst upp. De andra bilderna är nellie. Det är nellie i allra högsta grad och henne köpte min mor via MITT tradera för 9000 svenska riksdaler.i sluter på 2012 .. så snälla ge er inte på min mamma! Leta upp den jäveln som snodde den fula dockan istället. :( nu har jag avreagerat mig lite så nu känns det lite bättre! Ha en fin kväll allesammans och hoppas ni kan sitta och picka på varandra dom virussjuka köns hela natten för det verkar vara ert intresse! Tack för mig.

[melindaolsson]
0

Häxan. Om du läser inlägget så ser du att jag tog förgivet att det var nellie på fotot eftersom att den både är lik och använder sig av samma/likadan filt som min morsa fått av mig.

[melindaolsson]
0

Fattar liksom nu i efterhand att det inte vara samma docka! My bad.. så vi som sagt vart 3 personer för att försöka fixa detta så blev det rörigt.. den stulna dockan har måhända liknande drag men har du missat öla fläckar osv på henne? Så ser nellie ut.

[GråHäxa]
5

Melinda: Du ljuger ju fortfarande! Den ena bilden har ju blivit bevisad att det är Tila Tequilas dotter. Klicka på länkarna själv och kolla. 2 av bilderna är uppenbart hennes dotter.

Och vad är det för himla språk du använder? Fruktansvärt fult beteende. Nu är det du som kastar en massa anklagelser runt dig.  Ta och skärp till dig!

edit: Du säger ju olika saker i alla inlägg. Först är alla utom en riktiga, sen är visst några till fel… suck… också är vi psyksjuka, med köns virus som du så fint uttryckte det🥵

[melindaolsson]
0

Men häxan förstår du inte? Jag vet att bilden INTE är nellie på den som var upplagd utan förstår i efterhand att jag tog fel bild från datorn. Eftersom jag trodde det var nellie pga av påse tiquilas barn och nelly har samma filt. Bilden på hennes barn fanns på hennes album med miljoner bilder på drömdockor osv.. jag vet att bilden blev fel och det ber jag om utsökt för! Bilden blev fel sorry. Det var mitt fel ingen annans jag trodde det var nelly pga filten sen är ju babyn på bilden lik nelly med så där har jag inte het fel iallafall.. ingen här har medvetet lurat er ytan vi har vart 3 personer som hjälpt till på samma annons och ju fler kockar i köket gör sämre soppa har man hört! 😁 Menade inget med kön över huvud taget utan skulle skriva Höns.. är bara så ledsen för dessa misstag och hur det drabbat min redan sjuka mamma.

[melindaolsson]
0

Tjeja: den har endast funnits till försäljning på blocket och ingen annan stans förutom här. Hon köptes på tradera däremot.

[melindaolsson]
0

Ni som är intresserade trots detta drama kan ju kontakta mig hon skickas med fostförsskott vilket gör att du som köper betalar bär du hämtar ut varan så slipper ni tro att ni blir lurad

[GråHäxa]
6

Fast det handlar ju inte om EN bild där du tagit fel på en filt. Det handlar om bild 1,2,3,4,5,6. Från första bilden ned till bilden innan händerna. 

Och även om du har en docka som du tänker skicka så måste du lämna riktig information om vad det är du säljer. Det är ditt ansvar som säljare, det måste vara rätt bilder annars gör du dig skyldig till brott.

Lena650
3

Nu blev jag plötsligt syndabocken så nu skiter jag helt i det här. Ville bara påpeka att vi var 4 st som känner igen dockan. jag är inte ensam. Polisanmält för flera månader sedan. Nu fick jag bara skit för att jag ville varna mina VÄNNER.

loolan
4

Det är så tråkigt när sådanahär saker händer. Oavsett om TS gjorde ett misstag eller inte. Jag föreslår att denna tråd tas bort eller att den lås. Om TS verkligen vill få sin docka såld, skriv ett nytt inlägg! Var nogran med vilka bilder som kommer med och visa dockan ur olika vinkar. Jag tror ingen här vill vara direkt otrevlig men man blir misstänksam det är väll ändå förståligt?.

Fia81
2

Vi är inte här för att döma någon. MEN hela TS inlägg har varit luddigt från början. Först en bild på fel silikon docka, sedan bilder med riktiga bebisar. Ingen info om dockan och knappt några "riktiga" bilder. MEN många bilder på alla kläder som ska ingå. Vi kan som sagt inte döma någon, men visst finns det varningstecken vi kan ta till oss…

[melindaolsson]
0

Och lene ditt snack verkar vara lite krösamaja snack det !. Om vi bara sägs att det är en stulern docka.. det är polisanmält genom tradera och privat? ?Varför är dockan inte tillbaka nu då om detta hände för länge sedan? Där ringer varninsklockor för mig om personer som vill ha uppmarksahämher! Jo, min mamma har valt att INTE sälja skönheten nellie till er längre utan kommer KANSKE lägga upp en annan i framtiden. Synd för er och synd för henne! Hon pallat helt enkelt inte trycket här inne

[sus57]
5

Vet du vad! Det är inte tillåtet att ta andras bilder. Och säga att det är den docka du försöker pracka på någon, så sluta med dina påhopp om det ena eller andra. Ska du sälja ska det vara bilder på den varan och inget annat, plus en bra beskrivning. Och en silicone baby är jättedyr.

Fia81
4

Jag vet inte hur gammal du är melindaolsson, men en polisanmälan gör inte att man får tillbaka en vara… Du och din mamma har tyvärr gjort flera medlemmar misstänksamma och osäkra av flera anledningar.

Silvana B
3

Det är en hel del lögner här inne på detta forum vad gäller den Silikondocka som jag hjälpt till och förmedlat hit till Sverige. Denna tillhör Madelen Wahlgren och som bevis för att detta inte skulle vara samma så lägg ut en bild där man ser armhålorna på båda sidor. Om ni har rent mjöl i påsen så skulle detta inte vara så svårt för er att göra då denna sak skulle bli utagerad direkt. JAG vet vad detta är för docka utan tvekan.

Tjeja
8

#88 Var väl ett jättebra förslag Melindaolsson?! Då kan ni ju bli rentvådda från misstankarna om den stulna dockan här på forumet direkt! ☺

[GråHäxa]
7

Jag tycker du borde göra som Silvana B säger Melinda. Jag har suttit och granskat bilderna på den stulna dockan och den du visar. Allt tyder på att det är samma docka. Om inte annat är den stöpt efter samma skulptur, alla linjer är exakt på samma ställen, fingrarna är vinklade på samma vis, håret ser ut att vara rootat på samma sätt. Men om du vet att vi har fel så borde det ju ligga i ditt intresse att visa det. 

Efter den här väldigt suspekta tråden med stulna bilder på barn och dockor. Samt en docka som ser exakt ut som en som blivit stulen så skulle vi vara väldigt naiva om vi inte sa något.

Lena650
5

En sista kommentar från mej som fick mest skit i detta ärende. Naken bilderna jag la ut har jag fått av Madelene på hennes stulna docka o fick lov att visa. Vidare har allt klarnat betydligt, polisen får nu sköta resten.

[GråHäxa]
5

Skickade PM för att få veta namnet på den som är polisanmäld för stöld. Googlar man det namnet så hittar man den polisanmälda personens blogg. I den bloggen så finns det bilder som kopplar dig "Melinda" samman med bilderna du har lagt upp här i tråden. 

Jag tycker att det är vedervärdigt att du hänger ut dina barn för att försöka rentvå dig själv! Jag har sparat ned bilderna ifall någon skulle behöva bevisa vid en ev anmälan. Men bilderna  borde verkligen tas bort från tråden. Dina barn har inget med ditt kriminella beteende att göra! Skäms du inte människa?  Du skall skydda dina barn inte använda dem som en sköld!

Edit: Snälla Medarbetare och Sajtvärd, radera inte den här tråden eftersom att den är full med bevis. Lås den istället om det behövs.

Fia81
1

[GråHäxa]
0
Lena650
1

93: Fia81  Helt rätt det är Madelens docka o jag hade kontakt med säljaren i flera mail. där uppgav hon ett annat namn som jag inte lägger ut här. Redan då den 8/10 uppmanade jag henne skicka tillbaka dockan. Sedan har det varit tyst tills nu.

[GråHäxa]
5

Den här personen är inte bra på att sopa igen sina spår. Har precis hittat namnet jag fick via PM i belastningsregistret. Vilket betyder att hon är polisanmäld och dömd sedan tidigare.

Tjeja
7

😕

Se för guds skull till att spara den här tråden nu! Ta inte bort bilderna eller redigera några inlägg utan lås hellre i så fall så som den är! Det är bevis och kan vara viktigt sådant också!

cornelianova
5

Visa armhålorna säger jag med :)

Silvana B
3

Man kan även visa ryggen som ser ut såhär.

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.