Bedragare
Tyvärr tycker någon inte att varningar för bedragare passar här, men då medverkar vi ju till att dessa oseriösa människor får fortsätta sin verksamhet.
De som känner att ni vill ha namn och alias på personen som försöker sälja den här silicondockan kan kontakta mig med pm.
Vilken docka?
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
Jag tog bort det förra inlägget för att jag tyckte att det bara blev en massa otrevliga kommentarer och att det inte lädde någon stans, det blev bara en väldigt otrevlig stämning. Såklart ska man varna för bindagare och det är bra att du ber att man skickar PM om man undrar något så behöver det inte bli en till lång diskonton. :)
Ah ok förlåt jag såg först bara rubriken under "Aktuella trådar" tänkte inte på vad det var för sida. Såg sen att någon försöker kränga dockor
All that is left are memories, and the pieces of a shattered existence….
Självklart måste vi varna varandra för saker som detta , alla vi kan råka ut för en oseriös säljare, kanske oxå köpare, vad är det för dumheter att inte vilja varna för ngt sådant här,? hur tänker den människan,? det är sådana här lite fega medmänniskor som motverkar civil kurage. . Enligt lag får man ej hänga ut ngn som tjuv men med lite fantasi så löser det sig. Finns man i belastnings registret så har man nog varit oseriös och självklart både gjort och blivit dömd för olagligheter.