Äntligen kom tomten.....
I morse knackade det på dörren, det var faktiskt tomten, lite lik vår brevbärare men dock. Fick världens finaste "LULI" ( Adrie Stoete) , riktigt välgjord och fin. Artisten Domi målar tavlor oxå "trompe-l'oeil" (lura ögat, synvilla) och det märks i alla små detaljer. Håret är otroligt fint gjort. Superfint packad med jättefina kläder odyl. Brukar inte bli så överexalterad som jag faktiskt har blivit denna gång. Supernöjd! Fick två st underbara små "kokeshi" dockor som man i Japan brukar ge bort som små vänskaps presenter. Perfekt eftersom jag älskar dockor av alla de slag.
Verkligen jättesöt! …och fantastiska kläder! 🙂 ❤️
Sååå go! Mysigt att äntligen få hem en efterlängtad bebis! Grattis igen till sötnosen! 😍
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Han ser ju urmysigt ut! L din lille och vad skönt att han har kommit hem! 😊
Tack snälla ni! Är lite sugen på att beställa en liten kompis till honom, ska bara kolla kit , är det ngn som vet hur Adrie Stoete ser ut, hon har ju gjort en hel del olika "asiatiska"skulpturer, försökte googla men hittade ej ngn bild på henne, skulle vara kul o veta varför hon har valt att göra så många begränsade asiatiska kit.
Grattis! Han är verkligen hur söt som helst ❤️ Riktigt gosiga och söta kläder med :)
Klart han ska ha en liten kompis eller syskon! Så gulligt med flera som liknar varandra! Adrie Stoete finns på Facebook 😃
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Åå så go han set ut! Grattis❤️
Så söt! Grattis!!!
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
Jag gillar Adrie Stoete´s kit. Har Lotus kit och Shao kit. Din baby är ursöt!
han är så söt grattis
# 15, tack för jättebra hjälp, var ute efter o se vilken etnisk tillhörighet hon har eftersom hon har gjort så många "asiatiska" skulpturer trodde jag nästan att hon oxå hade asiatiska rötter, många gånger måste det vara lättare om man har råmaterialet i spegeln eller att man tittar på de barn man har. Samtidigt kan man ju som jag ha tre olikfärgade hjärtegull. Tycker bara att hennes asiatiska skulpturer är så perfekta, ångrar mig lite att jag sålde min Shao, tycker att din Lucas är så himla fin, han ser mer ut som oss här uppe som har samiska rötter . Det blev en lååång historia idag….