OXÅ väntan...
Har väntat och väntat, men som läget i Frankrike är och har varit så är all postgång ( av förståeliga skäl). Super seg, troligtvis till veckan kommer min "Luli" av Adrie Stoete. Det som är roligt med artisten som själv är av asiatiskt ursprung är att hon i stora delar av sin produktion bara gör "asiatiska" reborns. Så jag hoppas att det är en tidig tomte som knackar på till veckan.
så söt
Jättefin! 🙂Hoppas du slipper vänta allt för länge! 🎈
😍
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Vilken liten goding! Supersöt! Ska bli kul att få se mer av hen när hen kommer!
Å vad fin :) Grattis :) Vilka vackra ögonbryn artisten målat :) Det är ett mycket fint kit :) Hoppas hon snart är hemma, denna väntan kan göra en galen :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Ååå så roligt! Jätte söt! Stort Grattis! Så mysigt att så många går i väntas tider nu! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Grattis!
Hon är jättefin, Grattis !
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus
HAN tackar! Men i ett hus av massor av tjejer blir han nog det oxå……
Ja men det är klart att det är en kille 👍
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jag tyckte det såg ut som en kille, men man vet ju aldrig i dessa tider. Då är "hen" ett bra ord 😉 Måste ju dock säga att han är urgullig på den senaste bilden, de där kläderna var ju supersöta!
Såå himla fiin i de kläderna!!! Asiatiska bebisar är ju bara sjukt söta. Tycker nog också att d ser ut som en pojk.
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Vilken super söt liten kille! Älskar den sista bilden, man vill bara ju bara överfalla honom men kramar 😍