Lämnar också detta forum
Hej alla,
Jag tillsammans med Vanessa har beslutat att lämna forumet, då det inte
riktigt handlar om reborn på så sätt som vi gillar . det har blivit för mycket i vår tycke
att bara visa nya dockor och att sälja dockor på reborn i fokus.
Vi gillar fotocollage av den samling man har, men känner att vi har ju hela tiden samma dockor, som kommer att stanna i samlingen, och det känns inte som om någon annan har som jag Vanessa, klart man har, men man gör inte bildvisning som det var för ett par år sedan.
Visst det är trevligt att se alla reborn/silikon dockor som kommer nya och sedan säljs.
Det har blivit mer sällan en ofta och inte lika roligt, vi , jag har oxå haft många otrevligheter på reborn forumet .
Det var roligt för några år sedan och kanske som man säger" växer" man ur visa forum.
Vi önskar alla en trevlig fortsättning av forumet, Tack och Hej!
Jättetråkigt att ni lämnar 😕 Kommer att sakna era inlägg! Hoppas att ni hittar tillbaka hit igen. Ta hand om er!
Håller med Gråhäxa i #1! Hoppas ni kommer tillbaka! Själv har jag ju inte ens hunnit skaffa mig min första reborndocka ens.. Alla har vi olika intressen och våra olika intressen tar sig olika uttryck. Tråkigt när en grupp lämnar för den känner att någon annan grupp tar för mycket plats. Det finns gott om plats för er som har kvar samma dockor hela tiden också! Vill gärna se mer av era kollage även om jag själv kanske tittar mer på dockor som ev kommer till salu med tiden eftersom jag själv letar efter "min egen" önske reborn som jag vill ha.
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Så mkt trist , har faktiskt inte tänkt på upplägget, det är ju absolut inte meningen att någon ska känna att man ej kan lägga upp bilder på de som man har, tror att det är ngt vi alla kan tänka på att vi använder forumet mer för våra reborns inte så mkt för köp o sälj. Flera med mig tycker i varierande grad att förnya oss och då blir det lätt så. Det räcker kanske att lägga ut dem en ggr, vi som köper o säljer vet ju att de finns på Tradera……. Hoppas ni hittar tillbka.
Jag tycker köp och sälj hör till på ett forum. Det är många som söker sig till RebornsiFokus just för att hitta en reborn, det känns tryggt och man får bra tips och råd. Jag själv älskar att se "samma dockor" och jag älskar att se nya dockor. Jag tycker om "work in process", nya barnvagnar, nya kläder, Sommarbilder, Påskbilder, Julbilder, fototävlingar… Ja jag tycker vi ha en fin blandning här :) Nu i december ska vi ju även ha en adventskalender, 24 olika reborns kommer visas upp, "gamla" som nya :) På ett forum väljer man själv vad man vi läsa och vilka inlägg man vill medverka i. Saknar man något är det bara att starta en tråd om just det man själv vill :) På så sätt bygger man upp ett levande forum med något för alla :)
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Jättebra! Inlägg från Fia.