(S) Magnetnappar säljes!
Säljer en massa magnetnappar som jag har gjort. Napparna är nya och oanvända .
1 napp kostar 29 kr
2 eller fler nappar kostar 25 kr per napp
För att skydda färgen på reborn läpparna har jag satt mjukt filttyg över magneten.
Det är en stark magnet och jag har testat så att den fungerar på en lite tjockare vinyl.
Vad vill du ha för alla?
Jag kan nog inte sänka priset till mer en 25 kr st, eftersom att jag bara känar några enstaka kronor per napp. Däremot kan jag bjuda på frakten om du köper många eller alla :)
Jag vill köpa alla. Är 245 för alla ok?
#4 Jag har skickat PM till dig
Finns någon kvar och gärna en rosa??
Gärna den med I love Mummy!
Den rosa "I love Mummy" finns kvar :) Du kan skicka din adress via PM så skickar jag dig mina uppgifter. Jag kanske skall säga också att det finns en chans att magneten på nappen är vänd åt samma håll som den i dockan. Alltså + mot + istället för - mot +. Det är omöjligt att veta vilket håll magneterna i olika dockor är vända mot. Men om intresse fortfarande finns så kan jag skicka med en bit filttyg så att man själv kan vända magneten och sätta tillbaka tyget. Om det skulle behövas :)
det är ok ska använda till den jag rebornar nu så det ordnar sig du har fått ett PM.
Du har fått svar :)
Alla nappar är nu sålda! Tack till er som köpte :)
Om någon skulle vilja sälja en magnetnapp till mig med så är jag intresserad, ja hann tyvärr inte med här ;) mvh cattis73
Personen som skulle köpa nästan alla nappar har inte hört av sig. Så de flesta finns faktiskt kvar om du är intresserad :-)
Ja okej, finns den röda nappen med pingviner kvar? eller vilka nappar finns kvar? bästa hälsningar cattis73 :)
Den finns kvar :) Alla utom "I love mummy" den grå med räven och den blå med pandan finns kvar ^^
jag skulle vilja köpa tysta leken börjar nu och busfrö och made by love om de finns kvar??
Ja de finns alla 3 kvar, skickar PM :)
ja okej då vill jag köpa den röda nappen med pingvinerna, hur betalar jag? /cattis73
Jag skickar PM till dig Cattis73 :)
Jag skulle vilja köpa, om dem finns kvar? Den blå med en hund, ljus rosa med kanin och fågel, vit med katter och lila med hjärta :) PM mig så jag vet hur man ska betala :)
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
busför är min favvo på bilden. Hade jag köpt om jag haft en egen docka redan! :)
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
#20 RebeccaDaisy du har PM :) #21 Jag gillar den själv också :) Hoppas på att hitta en till att ha till mina dockor :)
Liten uppdatering;
Här är napparna som finns kvar, samt några nya och några jag hade dubbletter utav.
1 napp kostar 29 kr
2 eller flera kostar 25 kr st
**Det finns en möjlighet att magneten på nappen är vänd åt samma håll som den i din docka. I så fall kommer nappen ej att fästa. Det borde dock gå att ta loss magneten och vända på den.
Jag vill gjärna ha "söt som socker" och "tysta leken börjar nu"! ska skicka ett PM…
H👍ar du ännu nappa kvar, i så fall är jag intresserad!
Tyvärr så finns det inga nappar kvar så det går bra att låsa tråden 🙂
Låser :)
~ Hannah-Anastasia ~
Min youtube Reborn Blogg Sajtvärd på Reborns iFokus