Stöttande familj
Jag älskar att ha en stöttande sambo. Han tycker reborn är sjukt läskiga, men samtifigt lite stolt över att jag gör de.
Härom dagen träffade jag på dessa små grisar som ska lanseras (läste jag mig till senare :P ) Han skrek nästan av skräck, han sa att de skulle passa i en skräckfilm, så äckliga tyckte han de var. Men jag föll för dem totalt. Jag vill ha alla tre!
När han sen insåg hur mkt jag verkligen ville ha dem, då var han tom villig att köpa dem till mig. Han är alltså villig att köpa något som han själv är rädd för, bara för att jag är kär i de.
Bättre stöd än så kan man inte få, mina vänner behöver itne gilla de jag gör, inte heller hela min familj, utan de räcker om de är en eller två som älskar de jag gör. Jag har turen att ha min sambo och min mamma som uppskattar, stöttar och gillar det jag gör, även om de båda är rädda för dem.
Kände att jag ville skriva av mig lite.
Hur min kulting kommer se ut vet jag inte riktigt än, funderat på pigham korsningen men får se, måste äga en först :)
Lev livet i ett rosa glittrande unicorn moln
awe.. vilken guldklimp du har! ❤️
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Dem är jättesöta dem där grisarna har tittat på dem:)
Så himla söt!! Var har du köpt den?
#3 är inte min, det är en prototyp på ett kit jag ska köpa så fort de släpps. Så väntat på mejl från bountiful baby där de lanseras först.
Insåg nu plötsligt när jag tittade närmare på bilderna att den har ju tygkropp! Blev förvånad. ha ha
#5 Ja sånt är lätt att missa, jag tycker de är skönt för då kan man hålla på med dem, kommer som de klä på dem en oncie :)
❤️härligt med nära anhöriga👍
Ser fram emot bilder 🙂 Ge dina nära en stor kram ❤️
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Har sett på prototyp till salu på Etsy eller Ebay, rebornad av skulptören, låg ute kring 5000-6000kr, en sovande och en vaken.
Är inte dessa slut på pre order ? jag tycker mig ha sett det :P
har du någon länk att bjuda oss nyfikna på carerik?
Tjeja, sök på avslutade auktioner på Ebay, då hittar du alla sötnosarna😉 Sök på reborn prototype.
"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Vad skönt med en stöttande sambo 🙂 fast jag håller med honom - de där är skrämmande saker 🙂
#13 varför tycker du det:P?
Så spännande! Du måste bjuda på lite bilder när du får hem din lilla kulting och gjort den klar! 😃
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
#12 Fia jag får bara upp bebisar inga griskultingar.. ? 😭
Och hur söker man på redan avslutade auktioner`?
Tjeja! Bläddra ner här i länken så hittar du dem :) http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=Reborn+prototype&_in_kw=1&_ex_kw=&_sacat=0&LH_Complete=1&_udlo=&_udhi=&_samilow=&_samihi=&_sadis=15&_stpos=&_sargn=-1%26saslc%3D1&_salic=1&_sop=12&_dmd=1&_ipg=50
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
#17 Tack RebeccaDaisy! 🌺
På bountiful baby kan man inte pre-orda än, och när de sker får jag mejl.
De finns några få ställen som ska få dem men eftersom BB har lanseringsavtalet med Cindy så är det nog bara några få hos andra leverantörer och då är de hennes leverantörer. Men de är BB som sköter avgjutningen av dessa kit därav är de fler där :)
En av de vakna prototyperna gick för 3500kr, de andra visste jag inte vart de tog vägen så glad för länken :)
Gillar dock inte sättet de målat de svarta på dessa sötnosar, jag som jobbat med grisar ser de som lite fel :P
Bilder osv kommer komma upp självklart :) Funderar på att ta bilder under tidens gång med denna :)
Ska försöka få alla tre kultingar, men nu har jag en halt häst som kostar pengar så de får bli bara en till att börja med :)
#14 Cookies1994 Jag tycker att dom är skrämmande för att de liknar mutantmänniskor 😉De ser inte ut som riktiga grisar i och med de har en tygkropp och "armar" och "ben", men de ser ju inte ut som människor heller. Det är lite svårt att förklara men jag tycker att dom är obehagliga 😛
#20 Jag tycker dem ser ut som grisbebisar, jättegulliga men det är min åsikt:P
Alla tycker vi olika, jag ser dem som väldigt söta. Och jag är glad att jag gillar dem, om ingen annan gör de så är jag ändå en som gör :)
Dessa har nu lanserats, men jag är rädd för tullkostnaderna, någon som har en ide på vad de kan gå på? Ska man våga köpa?
Är det från USA som du skall beställa? Tullen beror ju lite på vad allting går på. När jag har handlat för ca 2000 kr från USA så har jag betalat tull på ca 500 kr. Men det är lite svårt att veta i förväg, har varit billigare tull ibland också.
Det är usa ja, mitt går på ca 800kr
Okej, skulle gissa på att tullen går på 100-200 kr isf. Men det är som sagt en gissning. Det tycks variera en del. Jag tror jag betalade 280 kr sammanlagt i tull och postkostnad (eller vad dom nu kallade det) när jag handlade för ca 1300 kr senaste gången.
spännande, följer :)