Denna lilla kille känner ni igen :)
Jag var inne på Tradera sent en kväll och då lades denna lilla kille upp till ett Köp nu pris. Jag har aldrig haft en Realborn i samlingen och blev mycket sugen…
Skulptur: Realborn Kase Awake, 262/1500
Artist: Ulla-Britt Danielsson, rebornbabies.se
Ni har sett honom förr… :) Men jag vill ändå visa några bilder på honom och berätta att han nu bor hos mig :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"
Grattis! Han är så himla fin 😍 Gillar verkligen det kitet!
Så söt liten kille! Älskar ögonen! Stort Grattis! 😍
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
❤️🎈Grattis han är så söt med sin härliga blick!
Jag visste det 😉 grattis!!
Han är så himla söt ❤️ Grattis!
Tack alla 🙂 Självklart kommer det många fler bilder. Men först ska denna sötnos tillbaka till Ulla-Britt och få bli ompysslad lite. Han behöver ett nytt "skyddande lager" då han har blivit blank om händer och fötter.
Så söt liten kille
En riktig liten tomtenisse tycker jag han ser ut att vara! Hade absolut fått heta Nisse om han hamnat hos mig! 😃 jättesöt! Lycka till hos Ulla-Britt!
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Ja men visst Tjeja, en liten tomtenisse 😃 😃 Kanske därför jag tycker om honom så, älskar julen ❤️ Måste köpa en tomtedräkt till honom!
Hållermed om tomtenisse, han är så söt med sina stora ögon.
🙂söt
NU är jag redo att åka hem igen ❤️

Vadå åka hem igen? Var han bara på besök hos dig? Trodde du hade köpt honom? Edit: Scrollade tillbaka o läste. Missat att han var iväg på "uppfräschning" 😜
Blev ju jättefint ❤️( fast jag gillar skalliga bebisar) även om jag idag rotar lite lite på mina med.
vi får väl se fler bilder när han är hemma😉
Fick han lite ögonfransar med, tycker det ser så ut🙂
Härligt att sötnosen är på väg hem igen 🙂 Är det bara bilden eller har han fått lite mer detaljer i målningen också? Hur fin som helst är han iaf ❤️
Ja men självklart kommer det en ny bildserie på honom :) Ulla Britt har förstärkt detaljer, mattat ner vinylen, rotat nya ögonfransar och förbättrat fyllningen. Hon har fått fria händer :) Ska bli jätte roligt att få hem honom igen :)
Kan man vara "toksöt"? Tänk att jag har missat detta söta kit, men tror att du hittat en riktig liten läckerbit.
Spännande! Ska bli jättekul att se nya bilder på "Nisse"! ❤️😃
Tack alla ❤️ 😃
Riktigt fin🙂