Reborns iFokus

Reborns

Etikettbilder
Läst 1007 ggr
Mittenskittens464
5

Ice cold killer!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förbereder inför Halloween och satte på skoj min leksakspistol i handen på Olivia och knäppte av ett kort 😝 Hon ser seriöst ut som en stenhård mördare!! Helt likställd inför att hon håller en pistol mot sin mamma 😂😝

Mittenskittens464
1

😝😂

Mittenskittens464
1

;'D och XD skulle varit med också ;)

[GråHäxa]
2

Vilken fin och tuff Halloween tjej! Hon är en riktig hårding Olivia 😉

Rosa Muffins
2

Olivia är verkligen en tuff brud 🙂

innanhimlenfallerner
2

Cool tjej!

~Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination circles the world.~ Albert Einstein.

Carerik
1

Otroligt Obehagligt!!! Detta är en docka, MEN en docka som ibland besjälas och ska likna ett barn. Ingen kan väl ha missat bilder på barnsoldater eller barn poserande med vapen, sådana bilder som ger de flesta av oss rysningar. Att fira Halloween är en sak, men att normalisera, uppmuntra och applådera sådana här bilder är lika illa som att lägga ut dem. Tycker att denna obehagliga tråd ska stängas: Detta Är Inte Ok!

Mittenskittens464
2

#6 Oj, det var absolut inte meningen att någon skulle må så dåligt av den här bilden! Det var tänkt son en skämt bild… Jag ber om ursäkt! Olivia är fladdermus till Halloween, inte spion… Lås tråden, jag menade aldrig att skapa obehagliga känslor och vill inte skapa någon debatt eller något sådant här på iFokus…

Mittenskittens464
0

Läste att Sajtvärdar kan ta bort inlägg, ta isåfall gärna bort hela den här eftersom den gav så obehagliga känslor! (Vilket aldrig var meningen!)

GotTreats?
3

Tuff bild 😉

Vänta bara tills min trolldryck börjat verka Skrattar

Emo
5

Inte för att jag gillar Halloween, men din bild är kul. Låt den finnas kvar. Du har gjort en passande sak till Halloween, var stolt över det.
Du får så många uppmuntrande kommentarer. Ta till dig dem.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Mittenskittens464
3

Alltså, ni är supersnälla som tycker om min bild! Jag tycker forfarande själv om den och tycker även jag att det är en kul bild. Men jag vill inte att någon ska må dåligt av mina bilder. Visst, Carerik behöver ju tekniskt sett inte gå in här och titta på bilden något mer, men jag skulle ändå må bättre av om den togs bort.. Än en gång, tack alla som gillar bilden! Och som skriver så snälla saker! Och tack Carerik för att du gav mig ett perspektiv på bilden som jag inte tänkt på!

Emo
4

Gamla sanningar gäller fortfarande:

Man kan inte vara alla till lags. Det vet Hubert. Skämtar

http://pyssel.ifokus.se/discussions/521897b1ce12c47211002089-en-fabel-berattad-av-hubert?discussions-1

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Fia81
3

Jag förstår din tanke med denna bild :) Jag tycker hon ser ut som en blivande Bond brud ;)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"

[erika50]
3

Cool lite tjej, men tuff😎 håller med om blivande Bond Brud!

Mittenskittens464
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det var väl mer blivande Bond-brud som jag var ute efter, men det blev en hårdnackad mördare (antagligen eftersom dockor i allmänhet har en ganska död blick, finns ju sämre och bättre naturligtvis).. Men söt som fladdermus var hon iallafall..

LottaV
0

#0 och #15 en riktig liten prinsess fladdermus flicka.

Ett gott skratt förlänger livet

GullMay
0

Håller med!

Rosa Muffins
2

Tänk så olika man kan uppleva en bild 🙂 Just det faktum att det är en docka som sitter med en (leksaks)pistol gör att jag tycker att bilden är rolig och passar till halloween 🙂Om man hade klätt ut ett levande barn och satt en (leksaks)pistol i handen på henne skulle jag reagerat och tyckt att det var obehagligt och opassande.

#0 och #15 vilken fin outfit du har hittat till Olivia, hon är jättesöt som fladdermus ❤️

Mittenskittens464
0

#16 & #17 Tack! Så skönt att det är flera som tycker som jag att hon blev söt! #18 Jo, det är verkligen fascinerande hur olika människor tycker och tänker! Och hur olika människor upplever saker och ting! Kläderna är iallafall köpta på H&M! De har så mycket gulligt (för stora som med lite modifiering passar även små) inför Halloween i år! Tycker det är så mysigt med Halloween, blev väl lite amerikanifierad under mitt år i USA kan tänkas..

RebeccaDaisy
0

Vilken cool brud! 😘

Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.

loolan
0

Jag tycker att båda bilderna var fina. Olivia ser väldigt söt ut som fladdermus och gällande bilden  med pistolen  så håller jag också med Fia om att hon ser ut som en tuff liten Bond brud :)