Nu är det min tur!
Denna lilla tjej har Anna Perez haft till salu såååå lääänge. Ni har säkert sett henne på hemsidan samt att hon har annonserats flera gånger på Tradera. Anna hade sänkt hennes pris till minimum. Men ingen har varit intresserad… NU har jag adopterat henne och hon ska äntligen få ett eget hem 🙂 Ska bli otroligt roligt att posera och fotografera denna lilla stående tjej som har en armatur i sig. Det visade sig även att hon är en liten skatt, Skulpturen har vunnit fina priser och är limited till 300 woldwide. "Oliver" av Sandra Maxwell. Även om denna tjej inte är en levande person utan en docka, så känns det riktigt roligt att ge henne ett hem.
Hon ska komma hem idag :)

"Små stjärnor lyser också i mörkret"
oh så söt
Tack Katarina :)
Så söt tjej Lena :) Jag har haft en stående innan också men den och denna lilla nya kan sitta fast med raka ben :)
Grattis! Roligt att du ger henne en chans hemma hos dig! Ska bli kul att se alla fina bilder! ♥️
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Så roligt! Jag är själv sugen på en stående docka, roligt när man kan posera dem på lite andra sett än vad man är van vid. Tycker hon ser MYCKET sötare ut på den här bilden än vad hon gjorde på Tradera. Klädbytet förändrade hennes utseende på något vis 🙂 Skall bli kul att se bilder när du fått hem henne!
Grattis, hon är jättefin och roligt med en stående, blir spännande att se bilder på henne!
Jag har sett henne jättelänge på anna pz sida, vad kul att hon har fått ett hem! det är lite extra kul att hon kan stå upp :)
Vilken liten solstråle! Ska bli roligt att se bilder när hon kommer hem! :)
Grattis!
Ja ni… Denna lilla tjej kommer Anna tyvärr att få ta tillbaka av en mycket onödig anledning. Jag vill inte hänga ut Anna här utan har kontaktat henne nu och hoppas på en bra lösning. Skicka ett PM om ni vill veta anledningen.
Tack för era fina inlägg 🙂