Ögon!
Har kollat runt nu i flera dagar utan och hitta precis det jag vill ha så tänker att jag slänger ut frågan här! 😃 Jag har en mycket speciell custom order som jag letar ögon till. Jag vill ha i en udda och utmärkande färg, kulör har jag inte bestämt ännu, 18 mm stora. Jag vill ha kvalitets ögon i glas. Jag har hitta många fina, men de flesta för små eller i acryl. Någon som har något förslag på vart jag kan hitta det?
Besök gärna mitt nursery Baby by Art på Facebook.
Kanske BJD ögon? Beställde ett par illgröna som jag skall ha till en fantasy reborn, inte så mycket detaljer i dem men en heldel häftiga färger :)
Du hittar massor med olika glasögon här:
Tack för två väldigt bra länkar! ♥️ Nu har jag hittat massor med saker jag vill ha på tinkerbell så imorgon ska det beställas lite skulpturer där, är dem snabba med sin leverans? :) BJD ögonen är perfekta precis sådana typer av ögon jag letat efter, undrar hur jag kan ha missat dem, fanns ju så många! Kommer det svåra att välja färg! :)
Javisst finns det många fina och roliga BJD ögon :)
Tinkerbell var ganska snabb sist jag beställde därifrån, tror det tog 1 vecka.
Dom här tycker jag var häftiga! Inte speciellt verklighetstrogna då förstås. Men vill man ha en unik ögonfärg lär ju guld glimma vackert i alla fall! 😃
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Super coola! 😃
Tinkerbell brukar ha en leveranstid på ca en vecka. Men om man beställer tygkroppar vill de ha ca en vecka extra.